ساری: یک روز باید ناز ایگواین را بکشم و روز بعد خرابش کنم!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از رابطه عجیب خود را با مهاجم آرژانتینی این تیم پرده برداشت.

ساری: یک روز باید ناز ایگواین را بکشم و روز بعد خرابش کنم!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تیم فوتبال یوونتوس امشب (سه شنبه) در هفته سی و یکم سری A میهمان میلان خواهد بود و مائوریتزیو ساری سرمربی بانوی پیر هم برای این بازی میخواهد تغییراتی در ترکیب اصلی بانوی پیر اعمال کند.

یکی از این تغییرات قرار دریافت گونسالو ایگواین در ترکیب اصلی خواهد بود، مهاجم آرژانتینی که اگرچه در این فصل گاهی اوقات از ترکیب اصلی بانوی پیر خارج بوده اما همچمنان یکی از محبوب ترین مهاجمان ساری است. سرمربی بیانکونری اما فاش کرد که رابطه اش با ایگواین - کسی که در سه تیم مختلف شامل ناپولی، چلسی و یوونتوس زیر نظرش کار نموده - طوری نیست که از بیرون به نظر می رسد.

ساری گفت: برای بازی با میلان هنوز تصمیمی برای پر کردن جای خالی بازیکنان محروم و غایب مان نگرفته ام اما ظاهراً گزینه های ما روگانی و ایگواین خواهند بود. ایگواین در تمرینات اخیرش پیشرفت داشته و بی وقفه تمرین نموده است. او الان هم از نظر روانی کاملاً آماده است. من همواره در جاهای مختلف می خوانم که ساری مربی ای است که با همه مبارزه می نماید، در حالی که تنها کسی که با او مبارزه می کنم ایگواین است. نمی دانم دلیلش چیست اما همواره همینطور بوده است. شاید به خاطر این است که او به این شیوه هجومی رفتار کردن احتیاج دارد تا برخی چیزها به او بربخورد و اینگونه می گردد که او بهترین بازی هایش را ارائه می نماید. او از نظر روانی مسئله ای ندارد اما از نظر فیزیکی نمی دانم که چقدر می تواند در زمین بازی دوام بیاورد، چون این اواخر حضورش در تیم ثبات نداشته است.

ساری در ادامه شرح روابط حرفه ای خود با ایگواین گفت: او بازیکنی است که یک روز می خواهد نازش را بکشیم و روز بعد احتیاج دارد که او به دیوار بچسبانیم و کتکش بزنیم! وقتی که احساس یأس می نماید احتیاج به مراقبت دارد و وقتی که خیلی سرحال است باید کاری کنیم که هوا او را برندارد و فکر نکند که خبری است، چون شخصیتش مستعد منحرف شدن از جهت درست است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساری: یک روز باید ناز ایگواین را بکشم و روز بعد خرابش کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: یک روز باید ناز ایگواین را بکشم و روز بعد خرابش کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید