شهرک های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، عزیز الله شهبازی صبح چهارشنبه در بازدید از یکی از کارخانه های صنعتی شهرستان فردیس، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید در راستای تحقق آرمان های انقلاب کوشش نمایند.

شهرک های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند

وی در ادامه بابیان اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل دشمنان ایستادگی نموده اند تا به استقلال دست یابند، توضیح داد: شعارهای خوداتکایی و خودباوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار البرز با اشاره به فشارها و تحریم های دشمنان، عنوان نمود: برای استقلال کشور خون های بسیاری داده شده است و باید معضلات و مسائل اساسی مردم را حل کنیم. باید برای مردم کارکنیم و به سمت حواشی نرویم.

شهبازی بابیان اینکه باید برای سرافرازی کشور کوشش کنیم، اظهار داشت: کشور از اقوام و نگرش های مختلف تشکیل شده است که همه باید برای پیشرفت و توسعه کشور کوشش نمایند.

وی با اشاره به وجود اختلاف سلیقه در جامعه، گفت: همه استعدادها در عرصه های مختلف باید در راستای پیشرفت کشور باشد. عمران و آبادانی مهم ترین هدف مملکت است.

استاندار البرز بابیان اینکه باید در استان ها به سرمایه گزاری بخش خصوصی توجه ویژه ای گردد، افزود: جمعیت 80 میلیون نفری ایران برای کشور کوشش می نمایند. پروژه های مختلف تحقیقاتی، عمرانی و غیره نشان دهنده کوشش برای توسعه کشور است.

شهبازی با اشاره به اینکه باید به شهرک های صنعتی توجه ویژه ای گردد، بیان نمود: درخواست های واحدهای صنعتی باید انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرک های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک های صنعتی نیازمند توجه بیشتر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید