صدای رئیس فیفا هم در خصوص نژادپرستی درآمد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، جانی اینفانتینو، رئیس فیفا تاکید نمود باید جدی تر با نژادپرستی برخورد گردد.

صدای رئیس فیفا هم در خصوص نژادپرستی درآمد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خبری گردشگری، اتفاقات عجیب دیدار دیشب انگلیس برابر بلغارستان باعث شده کوشش نهادهای مهم فوتبال مانند فیفا و یوفا برای افزایش مبارزه با پدیده نژادپرستی در ورزشگاه ها افزایش یابد. موضوعی که امروز جانی اینفانتینو به لزوم انجام آن تاکید داشته است.

جانی اینفانتینو گفت: بسیاری از مواقع می گوییم نژادپرستی جایی در فوتبال ندارد ، اما با این وجود ما همچنان با چالش هایی برای برطرف این مشکل در ورزش مواجهیم. برای یاری به شناسایی و مجازات مجرمان به حمایت مقامات دولتی نیاز خواهیم داشت، اما باید به طور گسترده فکر کنیم که چه کاری باید برای برطرف این مشکل انجام داد.

وقتی من در یوفا مشغول به کار بودم، در سال 2009 رویه ای سه مرحله ای را پیشنهاد کردم و بعد از چند سال ما آیین نامه را هم سخت تر کردیم. اما در آن مقطع تصور نمی کردیم که پس از مدت کوتاهی دوباره مجبور شویم به فکر چگونگی مبارزه با مشکل و فاجعه ای که روز به روز در حال افزایش است باشیم.

من از کلیه دستگاههای حاکم بر فوتبال می خواهم که به ما پیوسته و به روش های جدید، قوی و موثر برای ریشه کن کردن نژادپرستی در فوتبال کوشش نمایند. به عنوان نقطه آغاز، من پیشنهاد می کنم که همه سازمان دهندگان رقابت ها مقرراتی را وضع نمایند که ممنوعیتی برای افراد قانون شکن در ورزشگاه ها اعمال گردد و فیفا نیز می تواند چنین تحریم هایی را در سطح جهانی اعمال کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صدای رئیس فیفا هم در خصوص نژادپرستی درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای رئیس فیفا هم در خصوص نژادپرستی درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید