فیسبوک از اتاق خبر انتخاباتی خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، فیسبوک سیستم اطلاع رسانی نامزدهای انتخابات ایالات متحده را فعال کرد. این سیستم یک پلتفرم ارتباطی بین رای دهندگان و نامزدها خواهد بود.

فیسبوک از اتاق خبر انتخاباتی خود رونمایی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیسبوک قصد دارد با این روش نه تنها یک خط ارتباطی روشن بین مخاطبان و کاندیداها ایجاد کند، بلکه در خصوص فعالیت ها و سیاست های کلی پلتفرم فیسبوک نیز روشنگری کند تا مثل انتخابات 206 به دخالت در روند انتخابات محکوم نگردد.

روند کار این پلتفرم به این شکل است که تنها کافیست کاربران سوالات خود را مطرح نمایند تا به سرعت پاسخ سوالات خود را از کاندیداها دریافت نمایند.

شاید برایتان سوال باشد که چرا اطلاعات مبارزات انتخاباتی در فیسبوک به اشتراک گذاشته می گردد. پاسخ این است که فیسبوک قصد دارد اطلاعات را مستقیم از منبعی شخص و قابل اطمینان به شما دهد و سیستم باز نشر اطلاعات از منابع نامطمئن را لغو کند.

این قابلیت شامل فیلم ها، سخنرانی ها و اطلاعاتی است که نامزدهای انتخاباتی شخصا مطرح می نمایند و افرادی را که قصد شرکت در انتخابات را دارند، توجیه می نمایند به آنها رای دهند. نکته مثبت در مورد این قابلیت جدید رسمی بودن سخنرانی ها و اظهارات و کمترین شبهه در مورد صحت این محتواهاست.

نامزدها در پست ها و فیلم ها شرح می دهند که چرا در حال کوشش برای اجرای ایده های خود هستند و اساسا چرا ایده هایشان ارزش اجرایی شدن را دارد.

کاربران می توانند به راحتی در بخش خبرها یا با دنبال کردن گزینه انتخابات 2018 در منوی برنامه های فیسبوک به جدیدترین اطلاعات دلخواه خود دسترسی پیدا نمایند.

فیسبوک کوشش نموده تا خود و کاربران را برای انتخابات میان دوره ای 2018 آماده کند و حتی اتاق جنگی را برای مبارزه با اخبار جعلی تنظیم نموده است.

منبع: انتخاب

به "فیسبوک از اتاق خبر انتخاباتی خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک از اتاق خبر انتخاباتی خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید