ماراتن غولهای فناوری کره و ایالات متحده در نیمه دوم شهریور جدی تر می گردد ، همزمانی رونمایی از گلکسی فولد و آیفون11

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بسیاری از افراد از مدت ها پیش منتظر رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی فولد بودند. البته پس از آن که این گوشی یک بار با مشکل روبرو شد و پیروز نشد در رونمایی اولیه پیروز ظاهر گردد، اکنون با بعضی اصلاحات جدید در آستانه رونمایی مجدد است. برند اپل نیز در کوشش است گوشی آیفون 11 را رونمایی کند و به نظر می رسد هر دو گوشی همزمان رونمایی شوند.

ماراتن غولهای فناوری کره و ایالات متحده در نیمه دوم شهریور جدی تر می گردد ، همزمانی رونمایی از گلکسی فولد و آیفون11

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق گزارش ها ، گلکسی فولد درست مثل آیفون بین تاریخ هیجدهم تا بیستم سپتامبر برابر با بیست و هفتم تا بیست و نهم شهریور ماه رونمایی گردد.

البته اگر سامسونگ در مرحله پیشین رونمایی خود پیروز عمل می کرد نیازی به این وقفه و رونمایی مجدد نبود اما رونمایی از گلکسی فولد سامسونگ از ماه آوریل به تأخیر افتاده است و هفته گذشته ، سامسونگ خاتمه در خصوص تغییراتی که سامسونگ برای بهبود طراحی گلکسی فولد انجام داد اطلاعاتی را ارائه کرد. افزون بر این ، سامسونگ تأیید کرد که گلکسی فولد را در ماه سپتامبر منتشر خواهد نمود.

اگرچه ما هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از گلکسی فولد نداریم ، گزارشی از رسانه های کره ای ادعا می نماید که گلکسی فولد در تاریخهای احتمالی هیجدهم، نوزدهم یا بیستم سپتامبر در کره جنوبی منتشر می گردد. اما اگر این گزارش درست باشد بنابراین آیفون 11 و گلکسی فولد در رقابتی عجیب، همزمان یا به فاصله چند روز رونمایی می شوند.

تحلیلگران بازار کره جنوبی تخمین می زنند که 100 هزار گوشی در بازار خانگی سامسونگ فروخته می گردد و پیش بینی می نمایند بین 20 تا 30 هزار گوشی در کره در دسترس خواهد بوند. اما به طور کلی احتمال می رود تا 1 میلیون گلکسی فولد وارد بازار بین الملل گردد. بازارهای احتمالی اولیه سامسونگ نیز ابتدا آمریکا و کره جنوبی و سپس آلمان ، انگلیس و فرانسه خواهند بود.

منبع: انتخاب

به "ماراتن غولهای فناوری کره و ایالات متحده در نیمه دوم شهریور جدی تر می گردد ، همزمانی رونمایی از گلکسی فولد و آیفون11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماراتن غولهای فناوری کره و ایالات متحده در نیمه دوم شهریور جدی تر می گردد ، همزمانی رونمایی از گلکسی فولد و آیفون11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید