محرومیت و جریمه نقدی تیم شهداب یزد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم شهداب یزد را با محرومیت و جریمه نقدی روبرو کرد.

محرومیت و جریمه نقدی تیم شهداب یزد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، حواشی دو ملاقات برگزار شده در یزد و ارومیه از هفته سیزدهم لیگ برتر موضوع نشست امروز کمیته انضباطی بود و بر اساس گزارش ناظرین و مستندات ارائه شده، آرای زیر را صادر کرد.

در خصوص حواشی ملاقات تیم های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان، نظر به اینکه بعضی تماشاگران تیم میزبان (شهداب یزد) نسبت به بازیکنان تیم فولاد سیرجان ایرانیان و داور، الفاظ زشتی به کار برده اند و سابقه این رفتار دور از انتظار از سوی تماشاگران تیم شهداب وجود داشته است، این باشگاه به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر این اساس، تیم شهداب یزد روز چهارشنبه و در ملاقات با کاله آمل در هفته چهاردهم لیگ برتر از همراهی تماشاگران خود محروم است.

در خصوص حواشی ملاقات تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران نیز با توجه به گزارش ناظر مسابقه مبنی بر رفتار زشت بعضی تماشاگران ارومیه و توهین به تیم حریف، تذکر کتبی با درج در پرونده برای تیم شهرداری ارومیه در نظر گرفته شد و چنانچه این رفتار غیرقابل قبول تکرار گردد، برای این تیم محرومیت اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محرومیت و جریمه نقدی تیم شهداب یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت و جریمه نقدی تیم شهداب یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید