محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا به خاتمه رسید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، محرومیت باشگاه پرسپولیس که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اتخاذ شده بود، امروز (چهارشنبه) به انتها رسید.

محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا به خاتمه رسید

به گزارش ، باشگاه پرسپولیس تهران که سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با محرومیت سنگینی روبرو و از فعالیت در 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد اما توانست با توجه به مسائل نتایج خوبی بگیرد و نایب قهرمانی در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کند.

محرومیت پرسپولیس امروز (28 آذر 1397) به خاتمه رسید و از این تاریخ، سرخپوشان می توانند از بازیکنان جدید شان (سعید کریمی - سروش رفیعی - مهدی شریفی - مهدی ترابی - مهدی شیری) استفاده نمایند و همچنین بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. محرومیت پرسپولیس که بر اثر خیریت مهدی طارمی بوجود آمد رو به اتمام است و باید دید سرخپوشان با نفرات جدید در نیم فصل دوم چه نتایجی کسب خواهند کرد.

در جلسه ای که برانکو ایوانکوویچ با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، درخواست کرد که 3 بازیکن در پست های دفاع چپ، دفاع میانی با قابلیت بازی در پست هافبک تدافعی و مهاجم جذب نمایند و همچنین بازیکنان جوانی از تیم ملی امید به ترکیب تیم اضافه شوند تا سرخپوشان با قدرت در 3 جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان بروند.

محمدنادری (کورتریک بلژیک)، محمد مسلمی پور (تراکتورسازی تبریز) و مهدی طارمی (الغرافه قطر) گزینه های اصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هستند و در لیست دوم برانکو نیز بازیکنانی مانند محمدحسین مرامدمند (پدیده مشهد) و وحیدخشتان (استقلال خوزستان) قرار دارند.

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ برتر به دلیل حضور شاگردان کی روش در جام ملت های آسیا 2019 امارات 53 روز تعطیل است و فصل نقل و انتقالات هم از 16 دی تا 13 بهمن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید