محموله کمکی سازمان ملل به سیل زدگان وارد تهران شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تهران- خبرنگاران- خبرگزاری کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل دقایقی پیش اعلام کرد، کمک های هوایی این سازمان به سیل زدگان ایران وارد تهران شد.

محموله کمکی سازمان ملل به سیل زدگان وارد تهران شد

به گزارش روز پنجشنبه وبلاگ خبری گردشگری، به دنبال سیل شدید در بیشتر استان های ایران، سازمان کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل محموله ای هوایی از کمک های خود ازجمله پتو، تشک های خواب، لوازم آشپزخانه و چمدان های نگهداری کالا برای کمک به امدادرسان های تحت هدایت دولتی به ایران ارسال کرد.

بر اساس بیانیه خبرگزاری این سازمان،ایران که میزبان بیش از یک میلیون پناهجوی خارجی در کشور است و به علت وضعیت سخت کنونی، محموله ذکرشده با هماهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور وارد تهران شد.

محموله سازمان پناهندگان سازمان ملل که همچنین شامل یک هزار چادر و دیگر اقلام رفاهی است قرار است در اسرع وقت با هماهنگی با دولت به جوامع آسیب دیده، ازجمله پناهندگان، توزیع می شود.

پیش از این نیز در روز گذشته چهارشنبه اوگوچی دانیلز، نماینده ویژه سازمان ملل برای بازدید از مناطق سیل زده و بررسی خسارت های وارده به استان لرستان وارد خرم آباد شد.

دنیلز که هماهنگ کننده و نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران است، در این سفر 2 روزه از مناطق سیل زده پلدختر، معمولان و خرم آباد بازدید می کند.

در این سفر وضعیت سیل و خسارت های وارده به استان برای وی تشریح می شود تا در صورت ارائه گزارش به سازمان ملل، وضعیت استان به درستی تشریح شود.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، براثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه جاری رودخانه شهر و روستاهای مختلف لرستان طغیان و سد مروک درود نیز سرریز کرد.

هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.

برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 30 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را ازدست داده اند.

آساق**9473**2040

منبع: ایرنا

به "محموله کمکی سازمان ملل به سیل زدگان وارد تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله کمکی سازمان ملل به سیل زدگان وارد تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید