ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران خبرنگاران

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره در استان تهران ممنوع است و در این خصوص به فرمانداران تاکیدات لازم اجرا شده است.

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خبری گردشگری، حمیدرضا گودرزی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه طبق مصوبه برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره ممنوع است، گفت: به فرمانداران در این زمینه تأکیدات لازم صورت گرفته تا نظارت کافی داشته باشند.

وی همچنین از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط خاص و پیچیده استان تهران اطلاع داد و گفت: از شهروندان می خواهم، از سفر های غیر ضروری پرهیز نمایند، تا مجدداً شاهد گسترش ابتلاء به ویروس کرونا نباشیم و سلامت جامعه حفظ گردد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه نمود: تمام کوشش ما این است، که با مدیریت هوشمند، امورات مردم و جامعه آسیب کمتری از کرونا ببینند و در عین حال نیز این ویروس کنترل گردد و در این جهت نیازمند رعایت مردم هستیم، تا اجازه ندهیم، این ویروس که اکنون در شرایط کنترلی در جامعه قرار گرفته است، مجدداً اوج گرفته و وارد موج چهارم شویم.

وی ضمن تقدیر از کوشش های مجموعه بهداشت و درمان و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا گفت: کنترل این ویروس و کاهش میزان مرگ و میر ها نشان می دهد، که کوشش پیروز و خوبی از سوی مدافعان سلامت در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید