هر آنچه از ترنسفورمرز 7: ظهور هیولاها می دانیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مجموعه فیلم ترنسفورمرز محصول پارامونت از سال 2007 به کارگردانی مایکل بی شروع شد. در اولین فیلم، شیا لبوف در نقش سام ویتویکی و مگان فاکس در نقش مایکلا بانز، یک زوج جوان بودند که درگیر یک نبرد میان کهکشانی بین اتوبات ها و دسپتیکان ها به رهبری آپتیموس پرایم و مگاترون می شوند. پس از حضور لبوف، مارک والبرگ بازی در قسمت های چهارم و پنجم را قبول کرد. آخرین نسخه در سال 2018، با اسم بامبلبی، داستان ریشه اتوبات ها را اعلام کرد و حالا پارامونت در پی بازسازی این سری فیلم با بازیگران و ربات های کاملا تازه است. اعلام شده بود که آنتونی راموس به اسم نقش اصلی در کنار دومنیک فیشبک در ترنسفورمرز 7 بازی خواهند کرد اما اخیرا بیان شد که این قسمت با اسم ظهور هیولاها و با اقتباس از مجموعه ی تلویزیونی جنگ های وحش در دهه 90، اکران خواهد شد.

هر آنچه از ترنسفورمرز 7: ظهور هیولاها می دانیم

پارامونت بعلاوه جزئیات تازهی درباره ترنسفورمرز : ظهور هیولاها، از جمله شخصیت منفی اصلی آن را بیان نمود. در این فیلم، اسکورج، رهبر ترورکان ها به اسم ضد قهرمان اصلی ظاهر خواهد شد. چیز زیادی درباره اسکورج نمی دانیم، به جز اینکه او با کاراکترهای دیگر در فیلم بسیار متفاوت خواهد بود و یک دست چپ عظیم با نور زرد رنگ دارد.

دشمنی بین اتوبات ها و دسپتیکان ها خسته کننده شده بود و به همین علت ترنسفورمرز 7 در کوشش است برای احیای دوباره داستان، چند کاراکتر تازه را معرفی کند. آن ها ترورکان ها، ماکسیمال ها و پریداکان ها خواهند بود اما ترورکان ها، به رهبری اسکورج، تهدید اصلی محسوب می شوند. این فیلم، آپتیموس پرایم را به اسم قهرمان اصلی بازمی گرداند اما با توجه به اینکه داستان فیلم در سال 1994 رخ می دهد، او به شکل یک تازه وارد و نسل اولی خواهد بود.

برنامه بازسازی این مجموعه، با توجه به کم رونق بودن چند قسمت قبلی، بسیار لازم است. معرفی ربات ها و شخصیت های تازه و ادغام خط داستانی با سریال جنگ های وحش به نظر جهت عاقلانه ای برای ادامه کار است. ترنسفورمرز 7 از یک سال دیگر در 24 ژوئن 2022 در سینماها نمایش داده می گردد.

حضور آپتیموس پرایم و چند شخصیت دیگر از سریال جنگ های وحش

ترنسفورمرز 7 به کارگردانی استیون کیپل جونیور ساخته می گردد و داستان در سال 1994 در نیویورک رخ می دهد. در این فیلم، آنتونی راموس و دومنیک فیشبک و پیتر کالن در نقش آپتیموس پرایم بازی خواهند کرد.

ربات های ترنسفورمرز طی این سال ها، در شکل های مختلفی تجسم یافته بودند که یکی از محبوب ترین ها در میان هواداران، شکل آن ها در سریال جنگ های وحش است که در آن نوادگان نسل های اتوبات ها، ماکسیمال ها، پریداکون ها و دسپتیکان ها حضور دارند. مجموعه ی انیمیشن ترنسفورمرز: جنگ های وحش از سال 1996 تا 1999 به اسم یکی از اولین انیمیشن های رایانه ای تلویزیون پخش شد. این سریال از داستان های محبوب ترنسفورمرز بوده و حالا در قسمت بعدی این مجموعه فیلم، شاهد حضور چند شخصیت محبوب از آن هستیم.

عکس های منتشر شده پارامونت نشان داد که رهبر ماکسیمال ها، آپتیموس پرایم، در این قسمت حضور خواهد داشت. بعلاوه ایرریزر، جنگجوی ماکسیمال ها و ماکسیمال راینوکس هم دیده می شوند. به غیر از چیزهای گفته شده، شخصیت های منفی پریداکون ها هم در این فیلم معرفی می شوند.

این فیلم در حالی کار خواهد شد که از پخش سریال جنگ های وحش، 25 سال می گذرد. قبل از انتشار این اخبار، به نظر می رسید شرکت هاسبرو برای بازسازی نام تجاری ترنسفورمرز فشار زیادی به عوامل وارد نموده است. بعلاوه فصل سوم و آخر ترنسفورمرز: جنگ برای سایبرترون، با پیوستن ماکسیمال ها و پریداکون ها به کار خود انتها می دهد.

بنابراین سنت معرفی انواع تازه ربات ها در قسمت های مختلف، ادامه پیدا می نماید. همان طور که در ترنسفورمرز: انتقام فالن، دیواستیتور ها و در ترنسفورمرز: عصر انقراض، داینوبات ها معرفی شدند. ترنسفورمرز: آخرین شوالیه هم مقدمات معرفی یونیکرون را فراهم کرد اما نتایج ناامیدکننده فیلم در گیشه باعث شد پارامونت درباره این رویکرد خود تتازه نظر کند. بعلاوه در قسمت آخر، بامبلبی هم مفهوم مبدل های سه گانه مطرح شد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه از ترنسفورمرز 7: ظهور هیولاها می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از ترنسفورمرز 7: ظهور هیولاها می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید