واعظ آشتیانی: مصوبه سال 69 مجلس می گوید کمپ متعلق به استقلال نیست

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مدیرعامل سابق استقلال با اشاره به قوانینی در گذشته تاوید دارد که کمپ حجازی متعلق به استقلال نیست و به زمین شهری تعلق دارد.

واعظ آشتیانی: مصوبه سال 69 مجلس می گوید کمپ متعلق به استقلال نیست

واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در واکنش به اینکه آیا در زمان او بدهی به جا ماند این پاسخ را داده است: در زمان مدیریت من هیچ بدهی بر جا نماند. میتوانم با سند و مدرک این را به همه ثابت کنم. من بدهی به جا نگذاشتم و این در اسناد موجود است. بدهی را آنهایی به بار آوردند که به جای گل در باشگاه استقلال خار کاشتند.

مدیرعامل سابق استقلال همچنان مدعی است که کمپ حجازی متعلق به استقلال نیست و زمین آن به استقلال اجاره داده شده است. آشتیانی میگوید: این زمین سال ها پیش از سوی سازمان تربیت بدنی وقت به بخش خصوصی یا همان باشگاه استقلال اجاره داده شد. اگر این زمین به استقلال واگذار شود مصوبه مجلس زیر سؤال میرود. البته اگر استقلال صاحب کمپ باشد همه استقبال میکنند اما دو دهه است دارند وعده های پوپولیستی میدهند. این زمین ها را ساختند تا اعیانی آن متعلق به استقلال باشد. تأکید میکنم زمین اجاره ای است. در قرارداد اولیه اجاره قید شده. اعدادی که درباره ارزش کمپ اعلام میشود (واعظ به 3 هزار میلیاردی اشاره دارد که رئیس سازمان خصوصیسازی گفت) پوپولیستی است. من حرفم این نیست که کمپی در اختیار استقلال قرار نگیرد. از این موضوع استقبال میکنم که استقلال صاحب چنین امکاناتی باشد اما طبق مصوبات مجلس این کمپ اکنون متعلق به استقلال نیست.

آشتیانی در ادامه صحبت های خود میگوید: از مسئولان میخواهم بیایند بگویند آیا این زمین مشمول مصوبه سال 1369 مجلس شورای اسلامی هست یا خیر؟! آیا باید به شخصیت های حقیقی و حقوقی واگذار میشده یا خیر؟! عرصه ای که به بخش خصوصی واگذار شده به شکل اعیانی است نه واگذاری قطعی. رئیس سازمان خصوصیسازی هم براساس اطلاعاتی که به او داده شده زمین را متعلق به استقلال دانست. اگر میتوانید این اسناد را به نام استقلال انتقال دهید بکنید! حتی اموالی که از گذشته مصادره شده را نیز برگردانید چون همه خوشحال میشوند اما وعده پوپولیستی ندهید. از آنهایی که در این ماجرا نقش دارند میخواهم نسبت به حرف های من موضعگیری کنند و بگویند آیا این صحبت ها درست است یا غلط؟!

آشتیانی درباره وعده پرداخت بدهی ها نیز گفت: وزیر ورزس مدعی است بدهی های این دو باشگاه پرداخت شده اما رئیس سازمان خصوصیسازی گفت که استقلال بدهی های کلانی دارد.

واعظ در پاسخ به این سؤال که آیا به استقلال باز میشود یا خیر نیز این واکنش را نشان داد: بارها گفته ام که به استقلال برنمیگردم. معتقدم وقتی یک بار جایی کار کردی دیگر به آنجا برنگرد چون به نظر من دیگر نمیتوانی کارایی داشته باشی. روزی که از استقلال رفتم گفتم دیگر به این تیم برنمی گردم. امیدوارم از تجربیاتم دیگران در جهت پیشبرد اهداف استقلال استفاده کنند.

واعظ درباره توهین هایی که به وزیر ورزش در مقطعی شد، گفت: اینها سازماندهی شده است. برخی افرادی دارند و به آنها خط میدهند. این برای اولین بار بود که علیه وزیر ورزش شعار داده شد.

منبع: ایران ورزشی

به "واعظ آشتیانی: مصوبه سال 69 مجلس می گوید کمپ متعلق به استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظ آشتیانی: مصوبه سال 69 مجلس می گوید کمپ متعلق به استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید