وحید تاج برای آلبوم جدیدش مجوز گرفت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرگزاری خبرنگاران- دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو هفته نخست شهریورماه مجوز 166 تک آهنگ و 14 آلبوم را صادر نموده است.

وحید تاج برای آلبوم جدیدش مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خبری گردشگری به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، آلبوم راه شیراز به خوانندگی محمدذاکر حسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات عامه شیراز دارد، از جمله آلبوم هایی است که در نیمه نخست شهریور مجوز دریافت نموده است.

بعلاوه آلبوم سپند دل به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، رهی معیری، زنده یاد افشین یداللهی... و آلبوم دورت بگردم ایران به آهنگسازی مسعود نکوئی اثری از گروه کُر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرمان شامل قطعاتی با موضوع ایران شناسی و اقوام ایرانی به صورت کرال ارکسترال و با اسم کنسرت کتاب که به منظور آشنایی بچه ها با اقوام و شهرها فراوری شده است، در دو هفته نخست این ماه مجوز گرفته اند.

مجوز آلبوم وطن دردت به جانم به خوانندگی رضا رضایی پایور و سرپرستی و آهنگسازی امید داورزنی به وسیله گروه موسیقی امید نو که شامل قطعاتی در مدح و ستایش وطن است، هم در نیمه نخست شهریور ماه صادر شده است.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وحید تاج برای آلبوم جدیدش مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید تاج برای آلبوم جدیدش مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید