خاتمه مهرماه، خاتمه بخاری های نفت سوز در مدارس

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان بر نظار دقیق بر پروژه های فعال مدرسه سازی سطح استان تاکید نمود و از جمع آوری بخاری های نفتی در مدارسی که دارای علمک گاز هستند، تا خاتمه مهرماه اطلاع داد.

خاتمه مهرماه، خاتمه بخاری های نفت سوز در مدارس

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سید محمد واعظی نژاد برچیده شدن پروژه های خشت و گلی را حاصل کوشش، پشتکار و پیگیری ناظران پروژه ها اعلام کرد و خطاب به ناظران گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری پروژه های نفتی تا خاتمه مهر ماه امسال همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی همت گمارید و با دقت و حساسیت لازم بر امر نظارت انجام وظیفه نمایید.

وی همچنین بر جذب اعتبارات طرح ها و برنامه ها تاکید نمود و اضافه کرد: ناظران بایستی پیشرفت پروژه های دولتی و خیری را به صورت مستمر گزارش دهند و حتی برای پروژه های خیری اهمیت بیشتری قائل شوند تا طبق جدول زمانبندی تعهد خیر نیکوکار محقق گردد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه ضروری است دو واحد نظارت و دفتر فنی این اداره کل در راستای برطرف ابهامات و به روز شدن نقشه ها و فایل های اجرایی هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند، اعلام کرد: برگزاری جلسات فی مابین این دو واحد فنی، مهندسی و تخصصی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت، بر اتمام پروژه های فعال طبق مهلت داده شده تاکید نمود و گفت: ناظران نوسازی مدارس خط مقدم اجرای پروژه های ساخت و ساز هستند و در صورتی پروژه ای نیمه تمام بماند و اعتبار آن جذب نگردد استان ضرر خواهد نمود.

معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان کرمان حذف 30 مدرسه خشت و گلی را حاصل همکاری و حمایت های دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی استان اعلام کرد و ادامه داد: اگر آبادانی در استان اتفاق بیفتد مطمینا همه دستگاه های اجرایی و نظارتی استان و مردم ذینفع خواهند بود و اگر طرحی روی زمین بماند استان از نعمت پیشرفت و آبادانی بی بهره خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات فنی و اجرایی توسط پیمانکاران پروژه ها مورد اهمیت است، تاکید نمود: نظارت بر کار پیمانکاران از وظایف ناظران نوسازی مدارس است و در صورتی که ناظر گزارشی از پیمانکاری مبنی بر عدم رعایت اصول و قوانین فنی به ما ارائه دهد، پروژه از پیمانکار تحویل گرفته نمی گردد تا پیمانکار نواقص را مرتفع سازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خاتمه مهرماه، خاتمه بخاری های نفت سوز در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه مهرماه، خاتمه بخاری های نفت سوز در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید