چاق شدن صورت با شیر خشک با تهیه ماسک های ساده در خانه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، برای چاق شدن صورت با شیر خشک می توان آن را به صورت خوراکی یا به شکل ماسک شیر خشک استفاده کرد. استفاده از انواع ماسک صورت شیر خشک علاوه بر یاری به چاقی صورت به برطرف سایر مسائل پوستی نیز یاری می نماید.

چاق شدن صورت با شیر خشک با تهیه ماسک های ساده در خانه

وبلاگ خبری گردشگری | سرویس آرایش و زیبایی - رژیم های متنوعی برای افزایش وزن و چاقی وجود دارد. این رژیم های غذایی معمولا در بهترین حالت تمام بدن را چاق تر می نمایند. اما شما ممکن است بخواهید فقط صورتتان کمی چاق تر شده تا چین های صورتتان کمتر گردد، یا فکر می کنید در صورت کمی چاقی صورت، زیباتر به نظر خواهید رسید. از طرف دیگر احتمالا می دانید شیر از دیرزمان به عنوان یک عامل زیباسازی پوست به شمار می رفته است. حمام شیر کلئو پاترا را می شناسید؟! شیر خشک هم همانند شیر مایع خواص زیادی دارد و می تواند برای پوست مفید باشد. در ادامه این مطلب از فواید و مضرات چاق شدن صورت با شیر خشک خواهیم گفت. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، این مطلب را از دست ندهید.

چاق شدن صورت با شیر خشک

شما به سادگی می توانید با استفاده از شیر خشک به عنوان یک ماسک صورت به شادابی پوست خود و هم چنین چاقی صورت خود بپردازید. شیر خشک با اینکه با آب رقیق می گردد، اما به مراتب خواص بیشتری نسبت به شیر مایع دارد. علت آن هم وجود مواد معدنی و ویتامن با غلظت بالا در آن است.

پودر شیرخشک از آنجا که به عنوان یک آبرسان عمل می نماید، برای پوست های خشک بسیار مفید است؛ بنابراین حتی اگر قصد چاق شدن صورت با شیر خشک را ندارید، برای شادابی و جلوگیری از ترک و چروک پوست از ماسک شیرخشک به صورت مستمر بهره ببرید. علاوه بر ماسک صورت می توانید برای بهره بردن از خواص شیرخشک، آنرا میل نمایید. بهترین شیرخشک هایی که می توانند برای هدف چاق شدن صورت و یا مصرف بزرگسالان خریداری شوند برند های نستل nido، شیر خشک کامل و NonfatDry Milk، هستند.

انواع ماسک شیر خشک برای چاق شدن صورت

اما برای چاق شدن صورت با شیر خشک می توان از ماسک شیرخشک استفاده کرد. برای استفاده به صورت ماسک، ترکیبات مختلفی وجود دارد که تقریبا می تواند سلیقه ای باشد، اما ما سعی می کنیم بهترین ترکیبات را به شما معرفی نموده و آموزش دهیم.

1. ماسک شیر خشک با روغن زیتون

در صورت ترکیب شیر خشک، با روغن زیتون و شکر، یک ماسک خارق العاده به دست می آورید. پس از نیم ساعت که این ماسک روی صورتتان ماند، صورت خود را آهسته بشوئید و تفاوت را مشاهده کنید. پوست شما بعد از استفاده لایه برداری هم شده و روشن تر و زیبا تر است. در صورت استفاده مستمر به هدف چاق شدن صورت با شیر خشک هم خواهید رسید.

2. ماسک شیر خشک با آبلیمو

در صورتی که می خواهید فرایند پاکسازی و شادابی پوستتان سرعت یابد، می توانید از ترکیب دو قاشق آبلیمو و 1 قاشق پودر شیرخشک بهره ببرید. وجود آبلیمو در این ترکیب، به علت ویتامین C. سلول های مرده روی پوست را از بین می برد و در واقع یک لایه از پوست برداشته می گردد. این ماسک را روی پوست به خوبی پخش کنید و پس از بیست دقیقه با آب خنک صورت را بشویید. بعد از چند بار استفاده از این ماسک، به مرور لک ها و جای جوش ها از روی پوست صورتتان پاک می گردد.

3. ماسک شیر خشک، زردچوبه و عسل

بسیاری از افراد به علت وجود منافذ پوستی باز، روی پوست خود جوش های به اصطلاح سر سیاه دارند. علت این امر این است که آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا وارد منافذ پوستی می گردد. برای بستن این منافذ روش های زیادی هست، اما اگر همزمان به دنبال چاق شدن صورت با شیر خشک نیز هستید، ما به شما ترکیب شیر خشک، زردچوبه و عسل را پیشنهاد می کنیم.

وجود زرد چوبه در این ماسک با خاصیت ضد باکتریایی، آلودگی های موجود روی پوست را از بین می برد. برای استفاده از این ماسک، آن را به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.

4. ماسک شیر خشک، ماست و آبلیمو

اگر هربار که خودرا در آیینه می بینید، لکه های قهوه ای رنگ روی پوستتان، باعث آزارشما می گردد، ما برایتان یک ترکیب معجزه آسا داریم. لکه های قهوه ای رنگ به علت تابش مستقیم آفتاب یا بالا رفتن سن ایجاد می گردد. شما می توانید با استفاده از ترکیب 1 قاشق شیر خشک، 2 قاشق ماست و 1 قاشق آبلیمو، PH پوسستان را متعادل کنید و همزمان از پوست خود لایه برداری کنید. با استفاده مداوم از این ماسک یک لایه رویی پوست که آسیب دیده است از بین می رود و بعد از مدتی کوتاه پوستی شاداب و باطراوت خواهید داشت. این روش خانگی برای روشنی پوست را از دست ندهید.

آیا چاق شدن صورت با شیرخشک ضرری هم دارد؟

از آنجا که ضروری است برای تهیه شیرخشک فرآیند هایی انجام گردد، بعضی ممکن است فکر نمایند که خب شیر خشک ماده ای طبیعی نیست و حتما شیر تازه و مایع فواید بیشتری نسبت به پودر آن داشته باشد یا حتی برای مصرف بزرگسالان مضر باشد. آیا واقعا اینگونه است؟

اولین چیزی که به ذهن می رسد تفاوت قیمتی این دو است. شیر خشک قیمت بیشتری نسبت به شیر مایع دارد که طبیعی هم به نظر می رسد. شیرخشک باید با انجام عملیات های کارخانه ای فراوری گردد و دقت کنید که گفتیم غلظت ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن بیشتر است. نکته دیگر این است که شیرخشک با هدف مصرف برای بچه ها فراوری شده است؛ بنابراین میزان کلسیم و پروتئین موجود در آن نسبت به شیر مایع کمتر است و تا توسط نوزدان بهتر هضم گردد.

همچنین بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که میزان کلسترول اکسیده شیر خشک، که البته خطرناک ترین نوع کلسترول هم هست، بالاست، پس برای استفاده مداوم به خصوص برای بزرگسالان پیشنهاد نمی گردد. اما در کنار این موضوع متخصصان زیادی هم هستند که مخالف این امر بوده و هیچگونه ضرری بابت مصرف بلند مدت شیرخشک گزارش ننموده اند. بنابراین به نظر منطقی است که قبل از مصرف خوراکی مستمر با پزشک تغذیه در این مورد مشورت کنید. اما به خاطر داشته باشید که چاق شدن صورت با شیر خشک، به صورت ماسک، کاملا بی ضرر است.

حتما دقت داشته باشید، که درصورتی نتیجه قابل ملاحظه ای خواهید داشت که استفاده از این ماسک ها به صورت مستمر و منظم باشد. در صورت استفاده از این درمان های خانگی، در معرض عوارض مصرف دارو های گران قیمت شیمیایی قرار نمی گیرید و هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد.

منبع: setare.com

به "چاق شدن صورت با شیر خشک با تهیه ماسک های ساده در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاق شدن صورت با شیر خشک با تهیه ماسک های ساده در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید