کوزمین: رجحان نسبت به استقلال نداریم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرمربی الاهلی امارات قبل از دیدار حساس برابر استقلال به ستایش از شاگردان منصوریان پرداخت و تاکید کرد که تیم او تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کند.

کوزمین: رجحان نسبت به استقلال نداریم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از الشارجه، الأهلی امارات کار خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با دیدار برابر استقلال آغاز خواهد کرد. این تیم اماراتی در نخستین بازی خود در ورزشگاه خانگی اش از شاگردان منصوریان پذیرایی خواهد کرد.

اولاریو کوزمین، سرمربی سرشناس الاهلی در نشست خبری قبل از بازی گفت : با تیم قوی و خوبی بازی داریم که فوتبال را به خوبی می فهمد. امیدوارم که بتوانیم با انگیزه و شور بالایی که داریم پیروز بازی شویم و سه امتیاز را به دست آوریم. تیم های ایرانی بسیار خوب هستند. ما هم تیم خوب و قوی هستیم. باید وظیفه خود را به خوبی در میدان مسابقه انجام دهیم. باید بگویم که هیچ برتری نسبت به حریف خود نداریم.

او ادامه داد: آمار و ارقام مهم نیستند. تنها چیزی که مهم است این است که یک تیم با نهایت تمرکز به میدان رود و برای پیروز شدن بجنگد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید با طرح و برنامه خاص به میدان رفت. در سال 2015 هدف ما صعود از مرحله گروهی بود اما به فینال راه پیدا کردیم. الان هدف ما پیروز شدن در هر دیداری است و امیدوارم که فصل خوبی را پشت سر گذاریم.

الاهلی امارات دو فصل پیش توانست جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد اما در نهایت در دو بازی رفت و برگشت برابر گوانجو تن به شکست داد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوزمین: رجحان نسبت به استقلال نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوزمین: رجحان نسبت به استقلال نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید