فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: یانگ بویز فیزیکی بازی کرد، بازیسازی و تمام کنندگی شاخصه های اصلی دیبالا هستند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری از برتری تیم فوتبال یوونتوس مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک 3 امتیاز کلیدی یاد کرد و گفت که حریف فیزیکی بازی نموده است.

فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: یانگ بویز فیزیکی بازی کرد، بازیسازی و تمام کنندگی شاخصه های اصلی دیبالا هستند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پس از بازی با یانگ بویز گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و زود از حریف پیش افتادیم. تنها یک بار و وقتی که موقتا 10 نفره بودیم، روی دروازه ما خطر ایجاد شد که شزنی توپ را مهار کرد. فرصت های زیادی داشتیم و باید با چابکی بیشتر در حملات، گل های بیشتری به ثمر می رساندیم.

او درباره مهاجم آرژانتینی تیمش بیان کرد: برای دیبالا خوشحالم. او در حال پیشرفت است و اخیرا با انسجام بیشتری بازی می نماید. در این بازی تمام بازیکنان خوب بازی کردند و برابر تیم سازمان یافته یانگ بویز، قدرت خود را نشان دادند. یانگ بویز تیمی فیزیکی بود و تا حد امکان سعی می کرد سد راه بازیکنان ما شوند. بازی سختی داشتیم. بازیسازی و تمام کنندگی 2 شاخصه مهم دیبالاست. این پیروزی کلیدی و مهم، نتیجه آمادگی بازیکنانم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: یانگ بویز فیزیکی بازی کرد، بازیسازی و تمام کنندگی شاخصه های اصلی دیبالا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: یانگ بویز فیزیکی بازی کرد، بازیسازی و تمام کنندگی شاخصه های اصلی دیبالا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید