آزمایش کرونای هزاران زندانی آمریکایی مثبت اعلام شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، شیوع ویروس کرونا در آمریکا، شرایط زندان های این کشور را با چالش آلوده شدن هزاران زندانی رو به رو نموده است.

آزمایش کرونای هزاران زندانی آمریکایی مثبت اعلام شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری از میزان، بحران کرونا در آمریکا باعث شده تا زندان های این کشور که از پرجمعیت ترین زندان ها در دنیا به شمار می آیند با چالش شیوع سریع این بیماری در میان زندانیان و حتی کارمندان، روبرو شوند.

به گزارش رویترز، در 4 زندان ایالتی آمریکا بیش از 3 هزار زندانی به ویروس کرونا مبتلا شدند به طوری که کابوس کرونا برای مقام های فدرال بیش از پیش ترسناک شده است.

زمانی که نخستین مورد ابتلا در زندان اوهایو، گزارش شد مدیر این زندان، شیوع کرونا را مانند جنگ با ارواح توصیف کرد.

بنابر گزارش ها، در زندان ماریون در اوهایو که در آن 2500 زندانی نگهداری می شوند، پس از انجام آزمایش هایی تعیین شد، 2 هزار و 28 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و نزدیک به 95 درصد هیچ نوع علائمی نداشتند.

در 4 زندان در ایالت های آرکانزاس، کارولینای شمالی، اوهایو و ویرجینیا که 3 هزار و 277 زندانی تست کرونا آنها مثبت اعلام شد، 96 درصد از آنها هیچ گونه علایم افراد مبتلا را نداشتند.

آمارها نشان می دهند افرادی که علائمی از ابتلا به ویروس کرونا ندارند، ممکن است ناقل بیماری باشند، اما از لحاظ جسمی بیمار نیستند.

به گفته کارشناسان، احتمال می رود شمار مبتلایان در زندان های آمریکا به دلیل کمبود کیت های تست و نظارت بسیار بیشتر از آمار اعلام شده باشد.

آمریکا در مقایسه با سایر کشور های دیگر در دنیا بیشترین تعداد زندانی را دارد.

آمار های رسمی تا سال 2017 نشان می دهند که حدود 2.3 میلیون نفر در زندان های آمریکا قرار داشتند.

همچنین شیوع گسترده کرونا در بعضی از زندان های ایالتی به ویژه در 2 زندان اوهایو، که بیش از 80 درصد از زندانیان مبتلا شدند، زنگ هشدار را برای سایر زندان های ایالتی از جمله میشیگان، تنسی و کالیفرنیا به صد درآورده و باعث شد تا مقام های اجرایی، اقدام به آزمایش تمامی زندانیان نمایند.

در زندان ایالت تنسی، بسیاری از زندانیانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، هیچ نوع علائمی از ابتلا بروز نداند.

همچنین در زندان میشیگان، نیز بر اساس آمار ها، تست کرونای 620 زندانی مثبت اعلام شد.

آمار ها نشان می دهند در 28 زندان اوهایو، که جمعیت آنها به 49 هزار نفر می رسد، 3 هزار و 837 زندانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 54 هزار نفر و تعداد مبتلایان از مرز 960 هزار نفر عبور کرد.

دانشگاه جانز هاپکینز، می گوید با جان باختن 2 هزار و 494 نفر در آمریکا بر اثر کرونا طی مدت 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان به 54 هزار و 256 نفر افزایش یافت.

منبع: جام جم آنلاین

به "آزمایش کرونای هزاران زندانی آمریکایی مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش کرونای هزاران زندانی آمریکایی مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید