ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات، بیش از 2هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ارائه گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات اطلاع داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ، گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی مربوط به سال 97 به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که بیش از 2 هزار ناشر مشمول دریافت این نوع ارز شده اند.

ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات، بیش از 2هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سید یاسر رایگانی در این باره اظهار کرد: مجموعه آمار مربوط به 2 هزار و 279 ناشر دریافت کننده ارز و میزان 2 میلیون و 641 هزار و 548 تن کاغذ دریافتی مربوط به 27 استان کشور به تعزیرات حکومتی ارسال و گزارش ها پس از تفکیک به استان های مربوطه برای اقدام بعدی ارجاع شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد ناشر مربوط به استان تهران است که هزار و 925 ناشر میزان یک میلیون و 748 هزار و 970 تن کاغذ دریافت نموده اند.

رایگانی افزود: در چهار استان قزوین، آذربایجان شرقی، ایلام و زنجان گزارش عملکرد ناشران به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای آنالیز و اعلام نظر کارشناسی ارسال شده و در استان کردستان نیز این موضوع در دستورکار گشت های مشترک نظارتی قرار گرفته است.

وی گفت: سایر استان ها در حال اجرا اقدامات لازم هستند و جزئیات آنالیز ها و نتایج تحقیقات پس از تکمیل به اطلاع مردم می رسد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به اینکه فهرست ارسالی مربوط به تمام ناشران دریافت کننده ارز ترجیحی است، ضروری است این اطلاعات در گشت های نظارتی یا توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آنالیز و در صورت تائید ارتکاب تخلف مراتب به تعزیرات حکومتی برای تشکیل و صدور حکم پرونده اعلام گردد.

بر اساس این گزارش، لیست واردکنندگان کاغذ با ارز دولتی نیز به دلیل نقص در مشخصات به وزارت ارسال و عودت داده شد که اطلاعات تکمیلی در اختیار سازمان تعزیرات قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات، بیش از 2هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات، بیش از 2هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید