امیدواری برای صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت ها

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، افشین داوری شامگاه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با اشاره به اینکه شور و شعف مثال زدنی موجود در سکوهای استادیوم شش هزار نفری رضازاده اردبیل ستودنی است، اضافه کرد: با توجه به میزبانی اردبیل از مرحله چهارم لیگ ملت های والیبال امیدوار به موفقیت بلندقامتان کشورمان در نبرد با تیم های طراز اول دنیا خواهیم بود.

امیدواری برای صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت ها

وی با بیان اینکه میزبانی ایران از لیگ ملت های والیبال در دو مرحله انجام می گردد، ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان میزبان یکی دیگر از مراحل لیگ ملت های والیبال انتخاب شده است.

سرپرست فدراسیون والیبال با ابراز امیدواری برای برطرف نواقص موجود در میزبانی از این لیگ، یادآور شد: با یکدستی و اتحاد مردم در کنار حمایت تمامی دستگاه های اجرایی به میزبانی شایسته ارومیه و اردبیل از بالاترین سطح مسابقات والیبال امیدوار خواهیم بود.

داوری با اعلام گزارش آخرین اقدامات انجام پذیرفته اردبیل برای میزبانی شایسته از این دوره از رقابت ها، یادآور شد: با توجه به خرید و تجهیز کف پوش جدید والیبال که مورد تأیید فدراسیون جهانی نیز هست، زمینه میزبانی شایسته از این رقابت ها فراهم خواهد شد.

به گفته وی در هفته گذشته به نمایندگی از فدراسیون والیبال ایران در نشست لوزان سوئیس حاضر شدیم تا در آن آخرین شاخص ها و پارامترهای مورد تأیید فدراسیون جهانی برای میزبانی از این دوره رقابت ها آنالیز و مورد یادآوری قرار گیرد.

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی با اشاره به پشتیبانی خوب طرفداران اردبیلی از نمایندگان کشورمان در رقابت های حساس جهانی، اضافه نمود: این استان در میزبانی از مسابقات مختلف شایستگی خود را نشان داده و امیدواریم بار دیگر میزبانی مطلوبی را از این سطح از مسابقات شاهد شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدواری برای صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری برای صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید