باختی دیگر برای لیکرز این بار بدون پادشاه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تهران- خبرنگاران- تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در غیاب ستاره خود لبرون جیمز به مصاف دیترویت رفت و شکستی دیگر را تجربه کرد.

باختی دیگر برای لیکرز این بار بدون پادشاه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با هشت مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها لس آنجلس لیکرز بازهم باخت و تیم های هیوستون، فیلادلفیا و سن آنتونیو برابر حریفان خود به رجحان رسیدند.

در جریان دیدارهای امروز لس آنجلس لیکرز به مصاف دیترویت رفت و با نتیجه 111 بر 97 تن به شکست داد. در این مسابقه لبرون جیمز ستاره لیکرز نتوانست به دلیل بیماری تیمش را همراهی کند و بازهم شاهد باخت زرد پوشان لیکرز بود. در این مسابقه جاوالی مک گی با کسب 20 امتیاز و 13 ریباند بهترین بازیکن لیکرز بود.

در دیگر دیدار برگزار شده هیوستون راکتز در مصاف با فینیکس سانز توانست با درخشش جیمز هاردن 108 بر 102 پیروز گردد. جیمز هاردن ستاره هیوستون در این مسابقه نیز درخشید و توانست کارش را با کسب 41 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس منجربه گل به سرانجام برساند و بهترین بازیکن میدان گردد. کریس پائول دیگر ستاره هیوستون در این دیدار استراحت کرد و به میدان نرفت.

فیلادلفیا دیگر تیم برنده امروز بود که در مصاف با ساکرامنتو توانست 123 بر 114 به رجحان برسد. برای فیلادلفیا جوئل امبیدی و جیمی باتلر مثل همواره درخشیدند. امبیدی با کسب 21 امتیاز و 17 ریباند بهترین بازیکن میدان و تیمش بود. در کنار او باتلر نیز 22 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس منجربه گل ثبت کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده سن آنتونیو 109 بر 83 نیویورک را برد و هفتمین برد پیاپی اش را کسب کرد و میلواکی 113 بر 98 برابر میامی به رجحان رسید.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

شارلوت 116- واشنگتن 110

پورتلند 122 - نیواورلانز 110

شیکاگو بولز 121 - لس آنجلس کلیپرز 128

ورزشی**9219**9129

منبع: ایرنا

به "باختی دیگر برای لیکرز این بار بدون پادشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باختی دیگر برای لیکرز این بار بدون پادشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید