خبرنگاران سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال 2020 رسید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، پکن- خبرنگاران- میانگین شاخص نیکی در بازار سهام توکیو، در خاتمه معاملات روز گذشته /پنجشنبه/ حدود 16 هزار و 500 واحد بود که تقریبا 170 واحد از روز چهارشنبه پایین تر بود و برای دومین روز پیاپی به رکود پایین جدیدی رسید.

خبرنگاران سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال 2020 رسید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری از تلویزیون دولتی ژاپن، پس از آنکه بانک مرکزی اروپا گفت که دارایی هایی به ارزش حدود 88 تریلیون ین را بعنوان اقدامی اضطراری در مقابل شیوع ویروس جدید کرونا خریداری می کند، این شاخص پیش از آغاز معاملات صبح 400 واحد افزایش یافت اما کمی بعد سفارشات فروش بتدریج افزایش یافته و باعث کاهش این شاخص به میزان بیش از 300 واحد در یک زمان شد.

میانگین نیکی برای 225 سهم برگزیده در خاتمه معاملات روز پنجشنبه در سطح 16 هزار و 552 ین بود که 173 واحد نسبت به خاتمه روز چهارشنبه کمتر بود.

تحلیل گران بازار می گویند که علی رغم اقداماتی که از سوی دولتها و بانک های مرکزی در سراسر جهان اعلام شده است، نگرانی ها نسبت به آینده اقتصاد جهانی در بحبوحه گسترش ادامه دار این ویروس، همچنان نامشخص است.

آنها می گویند که این تحولات ناپایدار قیمت ها تا مدتی ادامه خواهد داشت.

ویروس کرونا که دو ماه پیش در شهر ووهان واقع در مرکز چین برای نخستین بار مشاهده شد تا کنون افزون بر 150 کشور و منطقه را درگیر کرده است و باعث مرگ افزون بر 10 هزار تن و ابتلای 245 هزار و 580 تن دیگر شده است.

این ویروس در ژاپن هم تا کنون 943 تن را مبتلا کرده و باعث مرگ 33 نفر دیگر شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال 2020 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهام ژاپن به پایین ترین سطح در سال 2020 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید