عکس ، بمب روحیه مسی روی سکوی قهرمانی ، چهره ای که بدون بازی جام را بالا برد تا به آرزویش برسد!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.

عکس ، بمب روحیه مسی روی سکوی قهرمانی ، چهره ای که بدون بازی جام را بالا برد تا به آرزویش برسد!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، جام جهانی 2014 برای آرژانتین درحالی با شکست یک بر صفر برابر آلمان انتها یافت که سرخیو آگوئرو به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد ولی نتوانست به مسی در مسیر کسب سومین قهرمانی آلبی سلسته یاری کند.

آگوئرو البته به علت نارسایی قلبی نتوانست به فوتبال ادامه بدهد و اگر این بیماری مانع او نمی شد شاید می توانست در جام جهانی قطر نیز مانند بسیاری از تورنمنت هایی که از سنین پایین تر در کنار مسی تجربه نموده، بار دیگر هم بازیکن محبوب و دوست صمیمی اش را همراهی کند.

با این حال آگوئرو پس از صعود آرژانتین به مرحله نیمه نهایی تصمیم گرفت برای افزایش روحیه بازیکنان به قطر برود و جالب اینکه در اردوی آلبی سلسته مانند دوران گذشته هم اتاقی مسی شد.

ستاره سابق فوتبال آرژانتین بلافاصله پس پنالتی آخر ملاقات فینال خودش را به زمین استادیوم لوسیل رساند و جالب اینکه روی سکوی قهرمانی نیز با پیراهن آرژانتین جام قهرمانی را به مانند سایر بازیکنان بالا برد تا این افتخار بزرگ که در دوران حرفه ای برای او رخ نداد در 34 سالگی و چند ماه پس از خداحافظی اجباری برایش رخ داده باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، بمب روحیه مسی روی سکوی قهرمانی ، چهره ای که بدون بازی جام را بالا برد تا به آرزویش برسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بمب روحیه مسی روی سکوی قهرمانی ، چهره ای که بدون بازی جام را بالا برد تا به آرزویش برسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید