فیلم ، مهدی هاشمی کوسه می شود

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مهدی هاشمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سیدمحمد احمدی پیوست.

فیلم ، مهدی هاشمی کوسه می شود

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از مشاور رسانه ای بیتافیلم، مهدی هاشمی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت خود را از سال 1348 با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای ایفای نقش در فیلم دو فیلم با یک بلیت از نهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او در آثاری همچون مرگ یزدگرد، زرد قناری، شکار خاموش، ناصرالدین شاه آکتور سینما، همسر، معجزه خنده، هیچ، آلزایمر، آقا یوسف،

هاشمی که پیش تر در سال 90 در فیلم تلفن همراه رئیس جمهور با علی عطشانی همکاری کرده بود، در فیلم جدید او با عنوان کوسه نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش تولید کوسه از 15 بهمن و در سکوت خبری آغاز شده و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه ریزی ها، اواخر خردادکلید زده خواهد شد. تا به امروز حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در کوسه قطعی شده و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که بر اساس فیلمنامه ای از پیمان عباسی ساخته می شود، به زودی معرفی خواهند شد.

تعدادی از عوامل این فیلم که تا به امروز حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارت اند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه کننده اجرایی: سیدمحمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، چهره پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر امور بین الملل: امید چوگانی، مجری طرح: بیتافیلم تهران، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی نیا.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم ، مهدی هاشمی کوسه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، مهدی هاشمی کوسه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید