مسکو:از همه میخواهیم به خرید نفت ایران ادامه دهند، کاهش تعهدات برجامی از سوی تهران را درک میکنیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه با محکوم کردن تحریم های ناعادلانه آمریکا، از همه کشورها خواست تا برخلاف این تحریم ها همچنان به خرید نفت از ایران ادامه دهند.

مسکو:از همه میخواهیم به خرید نفت ایران ادامه دهند، کاهش تعهدات برجامی از سوی تهران را درک میکنیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، به نقل از اسپوتنیک، در این بیانیه وزارت امور خارجه روسیه تاکید نمود: ما از تمامی کشورها می خواهیم روابط مالی خود با ایران از جمله خرید محصولات ایران که نفت و فراورده های نفتی در اولویت آن قرار گرفته است را از بین نبرند.

در این بیانیه آمده است: ما مصرانه درخواست داریم که واشنگتن از انجام هر گونه اقدام در ممانعت از سایر کشورها برای همکاری با ایران در زمینه های مالی، سیاسی و عرصه های دیگر پرهیز کند.

وزارت خارجه روسیه همچنین با اشاره به تصمیم کشورمان برای کاهش تعهدات برجامی خود تاکید نمود: ما تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای متوقف کردن اجرای بعضی تعهدات داوطلبانه خود در برجام را درک می کنیم و در عین حال از ایران می خواهیم تا از انجام دادن اقدامات بیشتر برای کاهش تعهدات برجامی خودداری کند. ما از تمامی کشورهای عضو توافق هسته ای می خواهیم تا به تعهدات خود در برجام پایبند باشند و اجرای طرح های هماهنگ شده و منطبق بر توافق های جامع را به ویژه نوسازی رآکتور اراک را سرعت ببخشند.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای خطاب به کشورهای عضو برجام، تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم ایران و در اعمال حقوق خود مندرج در بندهای 26 و 36 برجام، از 18 اردیبهشت 98 بعضی تعهدات خود در توافق برجام را متوقف می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسکو:از همه میخواهیم به خرید نفت ایران ادامه دهند، کاهش تعهدات برجامی از سوی تهران را درک میکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو:از همه میخواهیم به خرید نفت ایران ادامه دهند، کاهش تعهدات برجامی از سوی تهران را درک میکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید