معترضان پرچم آمریکا را مقابل کاخ سفید آتش زدند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، عده ای از تظاهرات کنندگان قبل از شروع مراسم جشن استقلال آمریکا پرچم این کشور را مقابل کاخ سفید آتش زدند.

معترضان پرچم آمریکا را مقابل کاخ سفید آتش زدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری گردشگری، عده ای از معترضان بامداد آدینه (به وقت تهران) قبل از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به مناسبت سالروز استقلال آمریکا در بیرون کاخ سفید پرچم کشورشان را آتش زدند.

رسانه های آمریکایی، از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس همچنین بامداد آدینه گزارش داده اند قبل از سخنرانی دونالد ترامپ درگیری هایی میان مخالفان او و هوادارانش اجرا شده است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری سی ان ان این اعتراضات که در مقاطعی به زد و خوردهای خشن تبدیل شد تنها چند بلوک با تجمع مردمی که برای تماشای جشن روز استقلال آمریکا و سخنرانی ترامپ تجمع نموده بودند فاصله داشت.

طبق این گزارش، معترضان هنگام سوختن پرچم آمریکا شعار می دادند: آمریکا هیچ وقت بزرگ نبوده است. این شعار، احتمالاً برای مخالفت با شعار بیایید آمریکا را دوباره باعظمت کنیم سر داده شده که ترامپ همیشه آن را مطرح می نماید. سرویس مخفی آمریکا برای خاموش کردن آتش مداخله نموده است.

جوئی جانسون، یکی از سازمان دهندگان این اعتراضات قبل از شروع تظاهرات ها گفت: می خواهم با مردم جهان صحبت کنم تا بدانند که در داخل مرزهای این کشور هم کسانی هستند که در کنار مردم جهان ایستاده اند.

بعد از خاموش شدن آتش، معترضان با گروهی از هواداران ترامپ که شعارشان ترامپ 2020 بود درگیر شدند. دو گروه شعارهایی مقابل هم سر دادند که گاهاً به زد و خوردهایی منجر می شد.

سرویس مخفی آمریکا چندین نفر از معترضان، از جمله جوئی جانسون را دستگیر کرد و به آنها دستبند زد.

مراسمی که ترامپ برای گرامی داشت جشن روز استقلال آمریکا دستور داده بود از قبل با نقدها گسترده ای در آمریکا رو به رو شده بود. روز پنجشنبه گزارش شد رسانه های ان بی سی نیوز، ای بی سی نیوز، سی بی اس و ام اس ان بی سی سخنرانی ترامپ در مراسم روز استقلال را پخش نخواهند کرد.

ترامپ دستور رژه تانک ها و پرواز هواپیماها به مناسبت این جشن را داده است. یک نماینده کنگره آمریکا این دستور ترامپ را به آتش بازی برای خودستایی تعبیر نموده و به شدت از آن انتقاد نموده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "معترضان پرچم آمریکا را مقابل کاخ سفید آتش زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان پرچم آمریکا را مقابل کاخ سفید آتش زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید