موسوی: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می کنیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا در مرحله بعدی انتخابی به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم.

موسوی: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می کنیم

به گزارش ، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار با روسیه گفت: همه شرایط بازی در روسیه را می دانستیم. روسیه با تمام توان آمده بود. سال جاری نیز بازیکنان جوان، عالی و در سطح جهانی به تیم خود اضافه نموده بود. این تیم در غیاب 2 بازیکن اصلی توانست آمریکا را در خانه شکست دهد. ما کوشش کردیم و می توانستیم در ست دوم و سوم برنده باشیم، اما در یک سری از امتیازات اشتباهات داوری و اشتباهات فردی خودمان باعث شد نتوانیم بازی را درست پیش ببریم.

او در ادامه عنوان نمود: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم و بیشتر از این توان ما نبود. هر چند اشتباه فردی داشتیم، اما دلیل این اشتباه فردی نیز تیم روسیه بود که باعث می شد ما اشتباه کنیم. با وجود خستگی لیگ ملت ها، تمام کوشش خود را انجام دادیم. شرایط تمرینی خوبی نداشتیم، اما در کل راضی کننده بازی کردیم.

موسوی در واکنش به این موضوع که ارزیابی خودت از عملکرد فردی در این مسابقه چه بود، اعلام کرد: والیبال یک رشته تیمی است و ارتباطی به عملکرد فرد ندارد. من کوشش خود را کردم در خدمت تیم باشم و گوشه ای از کار را بگیرم، اما پیروز نبودم. شرایط بدنی خوبی امروز داشتم، اما زور ما به این تیم نرسید.

بازیکن تیم ملی درباره شانس دوباره تیم ملی برای صعود به المپیک ژاپن اضافه نمود: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می کنیم. باید به المپیک برویم و اگر ایران در المپیک نباشد، جای تیم ما خالی است. مطمئنا سهمیه المپیک را کسب می کنیم و شانس حضور در المپیک را از دست نمی دهیم. بچه ها همدل هستند تا این کار را انجام دهند.

او در انتها، در ارزیابی از تیم ملی روسیه اعلام کرد: اکثر بازیکنان روسیه خیلی خوب بودند، اما بازیکن پشت خط زن آن ها پولتائف که میخایلوف را ذخیره کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد، بهترین بازیکن آن ها بود. او برخی اوقات از ارتفاعی اسپک می زد که دست ما به توپ نمی رسید و به نظرم اگر میخایلوف بازی می کرد، برای ما بهتر بود. همه بازیکنان آن ها خوب بودند، اما این بازیکن مهار نشدنی بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موسوی: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید