نمایشگاه عکس همکاری های ایران وسازمان ملل متحد در قزوین افتتاح شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، بید خام مدیرکل امور اجتماعی، ربیعی مدیرکل امور بانوان و مرادیان مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری در فرهنگ سرای بانو حضرت فاطمه زهرا (س) در قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه عکس همکاری های ایران وسازمان ملل متحد در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل برای به تصویر کشیدن همکاری های 70 ساله سازمان ملل متحد و ایران به صورت همزمان در تمامی استان های کشور در حال برگزاری است.

این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان کشور دوستدار صلح در سازمان های بین المللی از زمان تأسیس سازمان ملل متحد برپا شده است.

در این نمایشگاه 45 قطعه عکس از آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه

جمهوری اسلامی ایران و مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

عکس هایی از حضور شخصیت های برجسته ایرانی هنگام تأسیس سازمان ملل، سفر دبیران کل سازمان ملل متحد به ایران و منتخبی از طرح های اجراشده توسط سازمان ملل در ایران به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه عکس همکاری های ایران و سازمان ملل که با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و خبرگزاری ایرنا برپا شده به مدت 5 روز در فرهنگسرای بانو برپاست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایشگاه عکس همکاری های ایران وسازمان ملل متحد در قزوین افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس همکاری های ایران وسازمان ملل متحد در قزوین افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید