همکاری مشترک رایتل و سازمان برای الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی

مدیرعامل رایتل در گزارشی به هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از رشد 18 درصدی درآمد رایتل در 6 ماه اخیر اطلاع داد .

همکاری مشترک رایتل و سازمان برای الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی

نشست مشترک هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اعضای هیات مدیره ، معاونان و مدیران شرکت خدمات ارتباطی رایتل به منظور آنالیز پروژه اجرای طرح بزرگ تامین اجتماعی الکترونیک برگزار گشت .

محمد حسین عادلی رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت تقویت رایتل به عنوان یک اپراتور هوشمند گفت : در آینده ای نه چندان دور صنعت ICT در زندگی مردم اهمیت بسکمک پیدا می نماید و لذا این مهم است که رایتل بتواند با برنامه ریزی هدفمند سهم مهمی برای ایجاد ارزش اضافه نموده داشته باشد و قطعا با توانمندی موجود این مهم دور از واقعیت نیست .

وی تاکید نمود : این سازمان از اقدام برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی استقبال می نماید و البته که رایتل نیز برای همین مهم حضور دارد و لذا با توجه به اهمیت الکترونیکی شدن پرونده های بیمه شدگان و اسناد در جلسه معینی به آنالیز پتانسیل های آماده رایتل برای تحول ساختار خدماتی سازمان تامین اجتماعی می پردازیم .

همچنین محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به رشد درآمد شرکتهای زیرمجموعه شستا گفت : در یکسال اخیر با روند رو به رشد مناسبی از نظر کسب درآمد روبرو بوده ایم و بعضی از شرکتها رشد درامدی قابل توجهی داشته اند . اما باید گفت رایتل به دلیل بدهی و زیان های حاصل از توسعه زیرساخت ها شرایط سختی را ماههای اخیر داشته ولیکن قطعا با حمایت و سرمایه گذاری مناسب و وجود توانایی مدیریتی و روند رو به رشد فعلی می تواند به درآمدزایی مورد انتظار برسد

مدیرعامل رایتل : رشد 18 درصدی درآمد رایتل در 6 ما اخیر

در ادامه سعید کریم زاده مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماه اخیر مدیریت خود و آنالیز آن نسبت به زمان مشابه قبلی گفت : در 6 ماه اخیر شرکت رایتل علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه ها با رشد 18 درصدی درآمد روبرو بوده است و این در حالی است که در سال 97 به علت افزایش هزینه ها این مجموعه با انباشت بدهی و زیان روبرو گشته بود که با برنامه ریزی مناسب و حمایت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به سمت کاهش آن حرکت می کنیم .

کریم زاده با تاکید بر تحول درآمدی سه ماهه نخست امسال گفت : در سه ماه نخست امسال درآمد رایتل به نسبت سه ماه نخست سال قبل 46 درصد رشد داشته است که این بیانگر اثر بخشی نگاه مدیریتی شستا برای ایجاد تحول ساختاری در رایتل است که می تواند منجر به بستر مناسب برای استراتژیهای بلند مدت گردد .

وی در ادامه تاکید نمود: با فعال سازی و به روزرسانی طرح های جذب مشترک از جمله طرح تأمین اجتماعی ، روند جذب مشترکین در این اپراتور افزایش قابل توجهی یافت. فروش و توزیع سیم کارت در این دوره سه ماهه به بیش از 1.700.000 رسید که نسبت به سه ماهه قبل از آن با رشد 3.16 برابری روبرو شد.

کریم زاده اضافه نمود : در انتهای اردیبهشت ماه 98 تعداد تجمعی مشترکین فعال رایتل به بیش از 5.4 میلیون مشترک فعال 3 ماهه و حدود 4.4 میلیون مشترک فعال یک ماهه رسید.

مدیرعامل رایتل خاطرنشان ساخت : سازمان تامین اجتماعی بعنوان سهام دار رایتل می تواند با حمایت های متمرکز و هدفمند ما را در مسیری که برای عبور از بحران انباشت زیان و بدهی های گذشته شروع نموده ایم کمک کند ، و این مهم قطعا با اصلاح ساختار وتحقق برنامه استراتژیک رایتل در سال 98 برای ورود به بازار سرمایه که در ابتدای سال به شستا ارائه شده است محقق خواهد شد .

وی به افزایش رشد درآمدی زیرمجموعه های هلدینگ رایتل اشاره نمود و گفت : علاوه بر شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، گروه شرکتهای داتک در 6 ماه اخیر به رشد 15 درصدی نسبت به مدت مشابه قبل از آن دست یافته و این امر بیانگر توجه ویژه سهامداران به تحقق برنامه ها و رشد صنعت ICTدر مجموعه شستا است.

کریم زاده کنترل و کاهش هزینه ها را یکی از سیاست های اصلی شرکت رایتل مطرح کرد و اضافه نمود : مدیریت هزینه های ارائه خدمات و هدفمندی تبلیغات و بازاریابی موجب کاهش هزینه های شرکت و افزایش کیفیت خدمات به مشترکان ، استفاده از ظرفیت های سازمان تامین اجتماعی با تحول رویکرد تجاری رایتل موجب افزایش درآمدها شده است و تا خاتمه امسال بیش از 90 درصد از برنامه پیش بینی شده محقق می گردد .

مینا مهرنوش عضو هیات مدیره و معاون تجاری رایتل نیز با اشاره به رویکرد رایتل برای ارائه خدمات هوشمند در قالب اپلیکشین به بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت : رایتل از این آمادگی برخوردار است که برای تمامی ذینفعان سازمان تامین اجتماعی از جمله بیمه شدگان ، مستمری بگیران ، ارائه دهندگان خدمات درمانی و کارفرمایان به وسیله اپلیکیشن های طراحی شده خدماتی از جمله دفترچه الکترونیکی ، امضاء الکترونیکی همراه و پرداخت همراه را ارائه نماید ، که این مهم موجب رضایت ذینفعان خواهد بود

2121

منبع: خبرآنلاین

به "همکاری مشترک رایتل و سازمان برای الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مشترک رایتل و سازمان برای الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی"

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید