واکنش هردمن به حذف از جام جهانی، یک اینچی که کار کانادا را ساخت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرمربی تیم ملی کانادا در شبی که نخستین گل این کشور در جام جهانی به ثمر رسید به شکستش مقابل کرواسی واکنش نشان داد.

واکنش هردمن به حذف از جام جهانی، یک اینچی که کار کانادا را ساخت

کانادا امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 4-1 بازنده شد. با توجه به شکست کانادایی ها در بازی اول آن ها با پذیرش باخت مقابل کرواسی از دور رقابت ها کنار رفتند و بازی سوم شان تشریفاتی خواهد بود.

این دومین حضور کانادا در جام جهانی است. آن ها اولین بار در سال 1986 و جام جهانی به جام جهانی راه یافتند و بعد از 36 سال در قطر بار دیگر بازی کردن در جام جهانی فوتبال را تجربه کردند.

شاگردان جان هردمن امشب خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه 2 به وسیله آلفونسو دیویس به گل رسیدند، اما کروات ها در نیمه اول دو گل به ثمر رساندند و در نیم دوم هم دو گل دیگر وارد دروازه کانادایی ها کردند تا تیم هردمن با یک شکست پرگل حذف خود از جام جهانی را قطعی ببیند.

سرمربی کانادا در سرانجام مسابقه به وبلاگ خبری گردشگری گفت:به نظرم نقطه عطف این بازی لحظه ای بود که کرواسی گل دوم را زد. از آن به بعد مرکز ثقل بازی به سود آن ها تغییر کرد. کروات ها در تغییر فاز از دفاعی به هجومی و برعکس عالی کار می نمایند و این نقطه قوت اصلی شان بود. شما حتی اگر یک اینچ فضا در اختیار کروات ها قرار بدهید آن ها کارتان را از همان فضای اندک تمام می نمایند.

به خاطر عملکرد بچه ها به همه آن ها افتخار می کنم. در این بازی لحظاتی بود که بازیکنان ما نشان دادند استحقاق بازی در بالاترین سطح جهان را دارند. برترین لحظه بازی امروز لحظه به ثمر رسیدن گل ما و شادی بازیکنان بود. همه می دانستیم در خانه، از شرق تا غرب کشور پهناورمان، مردم همه جا در حال جشن و شادی هستند. لحظه بی نظیری بود.

وبلاگ خبری گردشگری ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکنش هردمن به حذف از جام جهانی، یک اینچی که کار کانادا را ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هردمن به حذف از جام جهانی، یک اینچی که کار کانادا را ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید