پارس میزبان سایپا و شاهین مهمان نساجی است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، پارس جنوبی جم امروز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان سایپاست و شاهین شهرداری بوشهر نیز مهمان نساجی مازندران است.

پارس میزبان سایپا و شاهین مهمان نساجی است

به گزارش ، درهفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم که با دو امتیاز در صندلی سیزدهم جدول است از ساعت 19:30 امروز در استادیوم تختی این شهر به مصاف مهمان خود سایپا می رود که با هفت امتیاز در رده سوم جدول واقع شده است.

سرمربی پارس جنوبی جم دیروز در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: امیدوارم دومین میزبانی ما در این فصل، مثل نخستین میزبانی ما خوب باشد و همان طور که طرفداران و مردم جم از عملکرد ما در بازی با ذوب آهن رضایت داشتند و امیدوارم همین اتفاق در برابر بازی مقابل سایپا هم رخ دهد.

فراز کمالوند ادامه داد: سایپا نشان داده تیم تهاجمی و رو به جلویی است؛ همین اتفاق نوید مسابقه ای خوب و جذاب را می دهد؛ نسبت به بازی های قبل دستمان بازتر است و بیشتر بازیکنان را دراختیار داریم؛ سعی می کنیم به کمک خدا و حمایت طرفداران سه امتیاز را برابر سایپا بگیریم.

او درباره قضاوت داوران در بازی های پارس جنوبی هم گفت: سعی کردیم از مجاری قانونی اقدام کنیم و به جامعه داوری احترام بگذاریم؛ داوران قشر زحمتکش و عادلی هستند؛ اگر اشتباهی می گردد، سهوی است؛ برای حمایت از داوری، همه تیم ها باید قانونمند جلو بروند و اعتراض به داوری درست نیست؛ نه خودم به این کار علاقه ای دارم و نه به تیمم چنین اجازه ای را می دهم.

سرمربی پارس جنوبی جم که سرمربی تیم ملی فوتبال تماشاگر بازی تیمش مقابل گل گهر بوده، امیدوار است، در آینده چند شاگرد ملی پوش داشته باشد، زیرا معتقد است که سه، چهار بازیکن شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

تماشاگران نساجی جو وحشتناکی در استادیوم ایجاد می نمایند

اما، شاهین شهرداری بوشهر دیگر نماینده استان در لیگ برتر فوتبال نیز امروز مهمان مازنی هاست و از ساعت 19:30 در برابر نساجی مازندران به میدان خواهد رفت.

شاهین با یک امتیاز در قعر جدول لیگ است و نساجی با 4 امتیاز در رده ششم جدول واقع شده است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که این تیم را از دسته یک به لیگ برتر آورده، امیدوار است با دست پر از قائمشهر بازگردد.

عبدالله ویسی که از سه بازی گذشته فقط یک امتیاز به دست آورده و تحت فشار است، در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران، این دیدار را سخت و مهم خواند و گفت: نساجی در هفته های گذشته نشان داده تیم خوبی است از سوی دیگر تماشاگرانش هم تیم ویژه ای هستند.

او شرایط تیمش را به نسبت بد خواند، اما ابراز امیدواری کرد که بازی خوبی داشته باشند و قائمشهر را با دست پر ترک نمایند.

ویسی، استادیوم شهید وطنی قائمشهر را با استادیوم های اروپایی مقایسه کرد و اضافه کرد: تماشاگران نساجی جو بسیار وحشتناکی را در این استادیوم ایجاد می نمایند، اما تیم ما هم این جو را دیده و ما هم تماشاگران پرشوری داریم. امیدوارم این جو بر بازیکنان ما تأثیر منفی نداشته باشد.

او که تیمش در بازی گذشته به علت اشتباه داوری گل تساوی را دریافت کرد، درباره داوری در لیگ برتر گفت: داوری در هفته گذشته بر روی تیم ما اثر گذاشت، کرنر اشتباهی به ضرر ما گرفتند که همان توپ وارد دروازه ما شد. دست کمیته داوران درد نکند، چینش خوبی دارند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر دوباره با انتقاد از توپ های این فصل لیگ برتر بیان نمود: درخصوص توپ ها شاید فکر می کردیم اشتباه می کنیم، اما دو روز پیش در تمرین، توپ به حالت بیضی درآمد و نخ هایش باز شد؛ توپ و زمین مسابقه تأثیر بسزایی بر روی کیفیت بازی دارند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پارس میزبان سایپا و شاهین مهمان نساجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس میزبان سایپا و شاهین مهمان نساجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید