پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک ها

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد از پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک ها و همچنین راه اندازی سامانه 123 جهت یاری رسانی به آن ها در جلسه شورای سالمندی شهرستان شهرکرد اطلاع داد.

پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک ها

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از فارس، ابراهیم بختیاری فر در شورای سالمندان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری های لازم برای ساخت دهکده سالمندی یا باغ سلامت سالمندان در شهرستان شهرکرد صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد اضافه کرد: این دهکده سلامت قرار است در زمینی به مساحت 20 هکتار و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد احداث گردد.

وی ادامه داد: نصب وسائل ورزشی ویژه سالمندان توسط شهرداری شهرکرد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در پارک های شهرستان نیز در دستور کار شورای سالمندان نهاده شد.

بختیاری فر گفت: شورای سالمندان، پیگیری های لازم جهت استفاده رایگان سالمندان از سیستم حمل و نقل اتوبوس درون شهری شهرستان شهرکرد را نیز انجام می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد بیان نمود: همچنین به زودی اقدامات جهت پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک ها و همچنین راه اندازی سامانه 123 جهت یاری رسانی به سالمندان صورت خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش خارج از نوبت سالمندان در کلینیک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید