پیش بینی 5 تحلیل گر درباره تحولات امروز بورس تهران

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران: بیشتر تحلیل گرانی که در نظرخواهی درباره تحولات امروز بورس تهران شرکت نموده اند، پیش بینی می نمایند که بورس روز متعادلی را سپری کند.

پیش بینی 5 تحلیل گر درباره تحولات امروز بورس تهران

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری از 5 کارشناس شرکت نماینده در این نظرخواهی تنها یک نفر فرایند بورس امروز را نزولی پیش بینی نموده است. او در این زمینه بر این باور است که رشد دیروز شاخص کل به سبب ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی بود، این رویداد برای شرکت های صادرات محور خبری خوب به شمار می رفت، با این حال به نظر می رسد که فشار روانی و اقدامات بازارساز دلار را به سمت کانال های پایین تر راهنمایی کند، این مساله درکنار ابهامات موجود در معادلات منطقه ای وهمچنین انتخابات آمریکا فضای پرابهامی را به وجود آورده است،فضایی که سبب شده است معامله گران بااحتیاط وارد بازارشوند.تا زمانیکه این ابهامات رفع نشود نمی توان به سیر صعودی و نسبتا پایدار شاخص امیدوار بود.

در مقابل سایر کارشناسان تاکید می نمایند بعضی از تمهیدات اندیشیده شده ازجمله توقف معاملات روزانه، تشدید فشار به سهامداران عمده برای برگرداندن سهام زیر مجموعه در کنار افت شدید قیمت بعضی از سهم ها،بازار را برای معامله گران جذاب نموده است.آنان با این تحلیل شرایط امروز بورس تهران را متعادل یا مثبت پیش بینی می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

به "پیش بینی 5 تحلیل گر درباره تحولات امروز بورس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 5 تحلیل گر درباره تحولات امروز بورس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید