کمپین نویسندگان آمریکایی علیه ترامپ، سخنرانی آنلاین پل استر

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از لیت هاب، جمعی از نویسندگان و شاعران آمریکایی کمپینی علیه دونالد ترامپ در صفحات اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام راه انداخته اند و از مردم و اهالی فرهنگ و ادب این کشور می خواهند که در انتخابات ریاست جمهوری به ترامپ رای ندهند.

کمپین نویسندگان آمریکایی علیه ترامپ، سخنرانی آنلاین پل استر

نویسندگان مشهوری مثل پل استر، سیری هاستولت، کارولین فورچه و ناتاشا ترتوی هر کدام اظهاراتی علیه دونالد ترامپ در صفحه این کمپین در اینستاگرام گفته اند. بسیاری از نویسندگان به اهمیت این انتخابات اشاره کردند که سرنوشت کشور آمریکا را مشخص خواهد نمود.

نویسندگان در یادداشت ها و سخنرانی های آنلاین خود از مردم می خواهند در انتخابات ریاست جمهوری آینده به ترامپ رای ندهند چون او می تواند کشور را نابود کند.

پل استر در سخنرانی خود در صفحه اینستاگرام این کمپین (writersagainsttrump) گفت: من می خواهم به آنهایی که از شرایط موجود عصبانی و نا امید هستند بگویم که حالا زمان تصمیم گیری فرارسیده است. من از شما می خواهم دوباره فکر کنید. انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا مساوی انتها دموکراسی در این کشور خواهد بود.

نویسنده مشهور آمریکایی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: اگر ترامپ را به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب کنید، باید بدانید که ممکن است که شرایطی ایجاد گردد که دیگر قادر نباشید در هیچ انتخاباتی شرکت کنید. به ترامپ رای ندهید تا برای آزادی خود کوشش نموده باشید. همه چیز بستگی به خودتان دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کمپین نویسندگان آمریکایی علیه ترامپ، سخنرانی آنلاین پل استر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین نویسندگان آمریکایی علیه ترامپ، سخنرانی آنلاین پل استر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید