گل محمدی: ثاقبی زیاد تمارض می نماید، می دانستیم بازی سختی در پیش داریم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: ثاقبی را دوست دارم، اما در بعضی از صحنه زیاد تمارض می نماید.

گل محمدی: ثاقبی زیاد تمارض می نماید، می دانستیم بازی سختی در پیش داریم

به گزارش ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از رجحان تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، گفت: از قبل می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. بازی را خوب آغاز کردیم و در نیمه اول به گل رسیدیم. بعد از گل دنبال کنترل کردن بازی بودیم و می خواستیم گل دوم را نیز بزنیم. اما بازی برای ما بسته شده بود و مسائل احساسی به فنی غلبه نموده بود و از دریافت 3 امتیاز خرسند هستیم. ماشین سازی کوشش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد و فشار زیادی را به ما وارد کرد.

او ادامه داد: بعد از گل سعی کردیم توپ را بیشتر به هم پاس بدهیم. ماشین سازی استقلال را در تبریز برده بود و ما هم در 3 هفته گذشته 8 بازیکن مان را در تیم های ملی و پایه قرار دادیم و افرادی که امروز در زمین بودند با جان و دل بازی کردند و دوست دارم این روند ادامه داشته باشد.

گل محمدی درخصوص صحنه مشکوکی که در محموطه جریمه تیمش رخ داد، گفت: من شاهین ثاقبی را خیلی دوست دارم، اما او در برخی از مواقع در بازی تمارض زیادی می کرد. آن صحنه در دقیقه 85 هم تمارض کرد. اگر بازیکن دیگری بود، شاید می گفتم آن صحنه پنالتی باشد.

او اضافه نمود: فرشاد محمدی مهر در 2 هفته اخیر مصدوم بود. یک مدافع راست دیگر هم داریم که او نیز در اردوی تیم امید بود. اما مداغعان ما روز خوبی را خط را سپری کردند. بازیکنان ما می دانند که وقتی حریف فشار می اورد و ما جلو هستیم، باید حمله کند و فشار بیاورد. خشونت زیاد بازیکنان ماشین سازی، روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گل محمدی: ثاقبی زیاد تمارض می نماید، می دانستیم بازی سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: ثاقبی زیاد تمارض می نماید، می دانستیم بازی سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید