بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

عجیب ترین جیگرکی تهران در خیابان 30 تیر

خبرنگاران: همین که ما به عنوان یک زن پشت منقل جیگرکی ایستادیم و کباب درست می کنیم، باعث نگاه های عجیب و پر از علامت سوال برای آقایان است.

20 فروردین 1402

جزئیات تفاهم نامه شهرداری و وزارت صمت ، زاکانی : سهم حمل و نقل عمومی در جا به جایی های شهری 25 درصد است

شهردار تهران گفت: ما در پی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی در شهر تهران هستیم. اکنون 75 درصد رفت وآمدهای سطح شهر با خودروهای شخصی صورت می پذیرد و سهم ناوگان حمل ونقل عمومی در جابه جایی های درون شهری 25 درصد است.

16 فروردین 1402

چهره و پوشش یک زن در عربستان 2000 هزار سال پیش ، عکس

پژوهشگران برای نخستین بار چهره یک زن از تمدن باستانی نبطی را از طریق کامپیوتر به تصویر کشیدند.

28 بهمن 1401

آسیاب ورنون در فرانسه ، آسیابی قدیمی در کشور فرانسه !

آسیاب در زمان های گذشته خیلی کاربرد داشت، مخصوصا در آرد کردن گندم. آسیاب در واقع دستگاهی است که از یک سنگ ثابت و یک سنگ متحرک تشکیل شده و دانه های گندم و ذرت و... از سوراخی به قسمت بین دو سنگ ریخته می شد و سنگ دوم که بر روی سنگ اول حرکت می کرد، باعث آرد شدن...

8 بهمن 1401

قبل از ورزش، در حین ورزش و بعد از ورزش چه بخوریم؟

دانشمندان معتقدند خوردن یک سری مواد غذایی، قبل، بعد یا در حین ورزش می تواند تأثیرات خوب یا بدی بر روی تناسب اندام ما بگذارد.

16 مرداد 1401

با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید

از بازارهای سنتی روباز تا مراکز خرید گسترده و مدرن! این صحنه ای از بازارهای دبی در سال های اخیر است. این شهر مرکز بزرگ ترین مراکز خرید مدرن جهان است اما در زیر نمای بیرونی مدرن آن، این شهر مملو از سوق ها، بازارچه ها و مراکز خرید روباز هم است. اگر در سفر به...

14 مرداد 1401

انوشه ، شهر زیر و رو

در این دیه را از بهر آن بدین نام کردند که از اکاسره (پادشاهان) ساسانی بدان ناحیت بگذشت؛ به چشمه که آن جاست، فرود آمد و آن چشمه و موضع را خوش یافت. بفرمود تا بدان جا دیهی بنا نهادند و انوشا باد نام کردند.محمد بن حسن قمی حدود هزار سال پیش، نوش آباد را این...

20 تیر 1401

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی صورت می گیرد.

16 تیر 1401

در پی ردپای همینگوی در کی وست

ارنست همینگوی از نویسندگان بزرگ آمریکایی، با سبک ساده ادبی و زندگی پرماجراجویی اش معروفیت دارد. با هم ردپای همینگوی را در کی وست، یکی از مهم ترین شهرهای محل اقامت او دنبال می کنیم.

1 اردیبهشت 1401

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی کاظم قهرمان زاده را به عنوان رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

23 فروردین 1401

با تور مجازی به کشکایش سفر کنید

کشکایش یکی از شهرهای بندری پرتغال است که در غربی ترین نقطه اروپا واقع شده است و از تفرجگاه های لوکس قاره سبز محسوب می گردد.

20 فروردین 1401

مزایای انواع ابزار پیش ساخته پلی یورتان

خبرگزاری خبرنگاران- گچبری و گچکاری یکی از مراحل مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون های داخلی بناها می باشد بخش بزرگی از تمام بناها به وسیله گچ و گچکاری پوشانده می شود. بنابراین نقش گچبری سقف و دیوار و گچکاری در ساخت و ساز نیز مهم می باشد. در سال های اخیر مواد...

14 بهمن 1400

روستای شالان؛ آشنایی با مقاصد تورهای طبیعت گردی ایران

روستای شالان، با آب و هوای خنک و دلپذیر، رودخانه پر آب الوند و انبوهی از جاذبه های طبیعی و نیز قدمت و پشتوانه دیرپای تاریخی خود، یکی از برترین مقاصد طبیعت گردی در استان کرمانشاه است. با خبرنگاران همراه باشید.

10 بهمن 1400

سرانجام کار اوله؛ سولسشر از منچستریونایتد اخراج شد

خبرگزاری خبرنگاران- اوله گونار سولسشر پس از تداوم کسب نتایج ضعیف از هدایت منچستریونایتد برکنار شد.

11 دی 1400

بازگشایی یک هتل لوکس تازه در شهر روویج در کرواسی

هتل اسپیریتو سانتو پالازو استوریکو (Hotel Spirito Santo Palazzo Storico) واقع در شهر روویج کرواسی است. این شهر حدود چهارده هزار نفر جمعیت دارد و در شمال دریای آدریاتیک، در ساحل غربی شبه جزیره ایستری قرار گرفته و محلی برای طرفداران ماهیگیری است. گروه مترجمان خبرنگاران...

29 مرداد 1400

مزایا و معایب رنگ رومالین چیست؟

رومالین نوعی پوشش سلولزی است که برای دیوار و سقف استفاده می شود. آن چه که در ساخت این پوشش استفاده می شود، الیاف طبیعی و سلولز می باشد. با این مقدمه در ادامه این مطلب از ما به بیان جزئیات در مورد این پوشش می پردازیم. با ما همراه باشید.

19 مرداد 1400

هر آنچه از ترنسفورمرز 7: ظهور هیولاها می دانیم

مجموعه فیلم ترنسفورمرز محصول پارامونت از سال 2007 به کارگردانی مایکل بی شروع شد. در اولین فیلم، شیا لبوف در نقش سام ویتویکی و مگان فاکس در نقش مایکلا بانز، یک زوج جوان بودند که درگیر یک نبرد میان کهکشانی بین اتوبات ها و دسپتیکان ها به رهبری آپتیموس پرایم...

17 مرداد 1400

گزارش خبرنگاران از نشست منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان؛ بایدها و نبایدها چیست؟

خبرنگاران/هرمزگان جلسه هم اندیشی منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان جهت پیشبرد اهداف شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان با حضور اهالی فوتبال، پیشکسوتان و بعضی از مدیران ورزشی در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار گردید.

5 مرداد 1400

مسجد روباز مطلب خان کهن ترین مسجد خوی

در این بین شهرستان خوی به سبب تدین مردمش و مراعات شرایع اسلامی که از قدیم الایام به دارالمومنین معروف شده، دارای مراکز عبادی فراوانی در سطح شهر است.

6 اردیبهشت 1400

گردشگری قابل دسترس، برگ برنده گردشگری در پساکرونا

بسیاری از مقاصد سراسر دنیا که به دنبال بازگشت به موفقیت های گذشته خود بعد از بیماری همه گیر کووید و روال عادی هستند، اطمینان از دسترسی به منابع گردشگری برای گردشگران با شرایط خاص می تواند به عنوان برگ برنده و سرنوشت ساز باشد.

25 اسفند 1399
تعداد: (37)