تحریم های غرب علیه روسیه یک اشتباه راهبردی است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران: سفیر سابق انگلیس در روسیه تاکید نمود: رویکرد آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه غیر سازنده است و تحریم های اعمال شده از سوی غرب کارایی لازم را نخواهد داشت.

تحریم های غرب علیه روسیه یک اشتباه راهبردی است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری گردشگری تونی برنتون سفیر سابق انگلیس در مسکو در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف ضمن انتقاد از تحریم های اعمال شده غرب علیه روسیه توضیح داد: غرب از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون 6 بار تحریمهایی را علیه شوروی سابق و روسیه کنونی اعمال نموده است.

بر اساس این گزارش وی اضافه کرد: در کشورهایی مثل روسیه تحریمها به سادگی موجب تقویت نیروهای به شدت متخاصم علیه غرب می گردد و مردم روسیه برای مقابله با مسائل و چالشها مصمم تر می شوند.

برنتون تاکید نمود: تحریم های غرب علیه روسیه ناچیز و کم است و غرب باید سیاست تحریم را به طور کامل کنار گذاشته و از دیپلماسی استفاده کند. غرب باید بحران اوکراین را با همکاری با روسیه حل و فصل کند گرچه این تصمیم سختی است ولی شروع یک جنگ سرد دیگر به نفع کسی نخواهد بود.

16 جولای اتحادیه اروپا تصمیم گرفت تا تحریمها علیه روسیه را تشدید کند. آمریکا هفته گذشته تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال نموده و مقامهای اروپایی نیز قصد دارند در نشست امروز خود فهرست تحریم های روسیه را گسترش دهند.

ع

منبع: تسنیم

به "تحریم های غرب علیه روسیه یک اشتباه راهبردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های غرب علیه روسیه یک اشتباه راهبردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید