جمع آوری 124 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور، روحانی در صورت لزوم باید محاکمه گردد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، نماینده مردم نجف آباد از جمع آوری بیش از 124 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور اطلاع داد و گفت: سوال های نمایندگان بعد از طرح در مجلس در صورت قانع نشدن به قوه قضائیه ارسال می گردد.

جمع آوری 124 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور، روحانی در صورت لزوم باید محاکمه گردد

ابوالفضل ابوترابی در مصاحبه با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ خبری گردشگری، با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: تا به امروز 124 امضا برای طرح سؤال از رئیس جمهور توسط نمایندگان مجلس جمع آوری شده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش بینی می گردد، امضا طرح سوال از رئیس جمهور بیشتر هم گردد، اضافه کرد: در مجلس دهم برای سوال از رئیس جمهور 4 ماه وقت معین کردیم که در این مدت زمان 4 بار عدد امضاها به بیش از 100 نفر رسید.

وی ادامه داد: با رایزنی و لابی دولت در مجلس قبل 4 بار نمایندگان امضاهای خود را پس گرفتند، اما خوشبختانه در این مجلس از صبح که به جمع آوری امضاها مشغول شده ایم بیش از 124 امضا جمع شده که پیش بینی می گردد بیشتر نیز گردد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سوال های نمایندگان از رئیس جمهور این بار به قوه قضائیه برای رسیدگی نهایی ارسال خواهد شد، گفت: رئیس جمهور باید جوابگوی دستگاه قضا در موضوعاتی همچون برجام باشد.

ابوترابی با تأکید بر اینکه رقمی بالغ بر 31 میلیارد دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی برای واردات تخصیص یافته ولی موارد غیرضرور وارد شده است، توضیح داد: متاسفانه واردات غذای سگ و گربه در سه سال گذشته به قدری زیاد بوده که هنوز هم در فضای مجازی به فروش می رسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: متاسفانه رئیس جمهور با بی تدبیری خزانه کشور را خالی نموده از این رو باید جوابگوی این عملکرد بوده و در صورت لزوم محاکمه گردد.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال منصرف شدن نمایندگان از سوال از رئیس جمهور وجود دارد یا خیر، گفت: خیر! نمایندگان از طرح سؤال منصرف نخواهند شد.

4151/4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "جمع آوری 124 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور، روحانی در صورت لزوم باید محاکمه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 124 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور، روحانی در صورت لزوم باید محاکمه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید