خلاقیتی دیگر در فوتبال خوزستان؛ لوله سبز و کاور به جای پرچم کرنر!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران/خوزستان در یکی از دیدارهای فوتبال در خوزستان، مجددا از یک نوع پرچم کرنر خاص استفاده شد.

خلاقیتی دیگر در فوتبال خوزستان؛ لوله سبز و کاور به جای پرچم کرنر!

روز گذشته ملاقات تیم های ایرانمهر خرمشهر و ستایش خرمشهر در قالب رقابت های رده سنی زیر 15 سال این شهرستان برگزار گردید که این بازی با حساب 6 بر 2 به سود ایرانمهر به خاتمه رسید اما این بازی یک نکته خاص داشت.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، این ملاقات در زمین چمن شهرداری خرمشهر برگزار گردید که وقتی تیم ها متوجه می شوند این زمین فاقد پرچم کرنر است، با استفاده از لوله سبز و قراردادن کاور بر سر آن، ابتکار به خرج داده و برای گوشه های زمین پرچم کرنر درست می نمایند تا بازی انجام گردد.

چنین اتفاقاتی در ماه های اخیر در خوزستان، مهد فوتبال ایران کم نبوده است؛ مدتی پیش هم برای ملاقات تیم های آریان اهواز و باغملک در لیگ نوجوانان استان در یکی از زمین چمن های ورزشی اهواز، از لنگ به جای پرچم کرنر در چهار گوشه زمین استفاده شد. پیش از آن هم در یکی از بازی های فوتبال خوزستان به جای آمبولانس، نعش کش در کنار زمین بود تا در صورت رخ دادن اتفاقی در حین بازی، خدمات رسانی کند، البته احتمالا به شیوه خاص خودش!

این ها نشان می دهد، فوتبال خوزستان که سابقه دیرینه در فوتبال ایران دارد، احتیاج به رسیدگی و نظارت بیشتر دارد تا شان فوتبال خوزستان و شهرهایی چون خرمشهر که فوتبالی های زیادی را به کشور معرفی نموده است، با چنین خلاقیت هایی در درست کردن پرچم کرنر یا سایر موارد، زیر سوال نرود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلاقیتی دیگر در فوتبال خوزستان؛ لوله سبز و کاور به جای پرچم کرنر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیتی دیگر در فوتبال خوزستان؛ لوله سبز و کاور به جای پرچم کرنر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید