محمودزاده: زمان پیشنهادی جابجایی تابستانی از 6 شهریور تا 29 آبان است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مسئول جابجایی سازمان لیگ فوتبال، بازه زمانی پیشنهادی جابجایی تابستانی این سازمان برای فصل آینده را 6 شهریور تا 29 آبان خاطرنشان کرد.

محمودزاده: زمان پیشنهادی جابجایی تابستانی از 6 شهریور تا 29 آبان است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، فریبرز محمودزاده در گفت وگو با روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در خصوص شرایط جابجایی تابستانی برای فصل آینده گفت: جلسات کارشناسی متعددی در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این خصوص داشتیم. همچنین جلسه جمع بندی نهایی در فدراسیون فوتبال با حضور دبیر کل فدراسیون، اعضای کمیته های فدراسیون و سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید تا بهترین تصمیم برای یاری به نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گرفته گردد. زیرا این تیم ها 24 شهریور باید در قطر به میدان بروند.

وی اضافه نمود: در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفته شد بازه زمانی جابجایی را به گونه ای طراحی کنیم که نمایندگان ایران در آسیا به بهترین شکل ممکن بتوانند تیم های خود را تقویت و در لیگ قهرمانان با قدرت تمام شرکت نمایند و همچنین بخشی از فصل آینده مسابقات را هم پوشش بدهند تا به جز نمایندگان فوتبال کشورمان در آسیا، سایر تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر نیز بتوانند به بهترین شکل ممکن از این بازه زمانی بهره ببرند.

رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ توضیح داد: به همین منظور، زمان پیشنهادی جابجایی تابستانی از 6 شهریور آغاز و تا روز 29 آبان ادامه خواهد داشت. همچنین می خواهیم به وسیله دبیر کل فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کنیم و در صورتی که فیفا مجوز بدهد، بازه زمانی جابجایی فصل آینده به دلیل شرایط کرونایی پیش آمده از 12 هفته به 13 یا 14 هفته افزایش پیدا کند. علت اینکه ششم شهریور را برای آغاز جابجایی انتخاب کردیم، این است که باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا روز 9 و 10 شهریور برای ارسال فهرست خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمودزاده: زمان پیشنهادی جابجایی تابستانی از 6 شهریور تا 29 آبان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: زمان پیشنهادی جابجایی تابستانی از 6 شهریور تا 29 آبان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید