داورزنی: در انتخابات فدراسیون ها بی طرف هستیم، بهترین قاضی اعضای مجمع هستند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بر بی طرف بودن این نهاد در انتخابات فدراسیون های مختلف تاکید نمود.

داورزنی: در انتخابات فدراسیون ها بی طرف هستیم، بهترین قاضی اعضای مجمع هستند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در نشست حوزه ورزش قهرمانی وحرفه ای با میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش و تهیه نمایندگان و کارشناسان این شبکه پیش از ظهر امروز برگزار گردید، اهمیت انتخابات فدراسیون های ورزشی را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: بعضی قضاوت ها در مورد این که گفته می گردد ،گزینه وزارتخانه، کاملا اشتباه است و وزارت ورزش و جوانان رویکرد بی طرفانه ای نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است بعضی از کاندیداها قبل از ثبت نام با حوزه معاونت ورزش قهرمانی یا شخص من هم مشورت می نمایند که ما موافق حضور همه کسانی هستیم که به نوعی احساس کردند می توانند به توسعه آن رشته یاری نمایند. از طرفی در بسیاری از فدراسیون ها هم همکاران مان به عنوان کاندیدا حضور دارند که به هیچ وجه از طرف ما حمایتی صورت نمی گیرد و بهترین قاضی هم اعضای مجمع هستند که می توانند شهادت هستند هیچ توصیه ای برای رای دادن به هیچ کاندیدایی از طرف وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

داورزنی با اشاره به برگزاری مجامع انتخاباتی قبل از برگزاری مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک و مجامعی که بدلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان و همچنین خاتمه دوره چهارساله برگزار گردیده است، گفت: سلامت برگزاری کلیه مجامع انتخاباتی در دولت تدبیر امید بی نظیر بوده است و همگی در نهایت آرامش برگزار گردید.

داورزنی تاکید نمود: بعد از انتخابات فدراسیون های ورزشی هر کاندیدای با اقبال اعضای مجمع روبرو گردد قطعا با حمایت وزارت ورزش و جوانان هم همراه خواهد بود.

در این نشست میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش ،نگاه این شبکه به ورزش را استراتژیک دانست و توضیح داد: آنچه مسلم است برای رشد و شکوفایی ورزش و رفع شدن مسائل حوزه ورزش نیازمند نگاه استراتژیک هستیم و اعتقاد داریم مسائلی که در اقتصاد ورزش ،مدیریت ورزش و فرهنگ ورزش وجود داشته بدلیل عدم وجود نگاه استراتژیک بوده به همین دلیل شبکه رادیویی ورزش در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سال 98 پلان تخصصی تری دارد.

مدیر شبکه رادیویی ورزش رویکرد مطالبه گری،شفاف سازی و بی طرفی را در این شبکه مورد تاکید قرار داد و اضافه نمود: رادیو به دلیل ریشه دار بودن و توجه ویژه مردم ،فرصت خوبی برای جامعه ورزش است تا با بهره گیری از آن برای حل مسائل ورزش کشور چاره اندیشی کنیم.

در ابتدای این نشست، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ارتباط بدنه اجرایی و بدنه رسانه ای ورزش کشور گفت: رادیو ورزش به دلیل نگاه تخصصی به عرصه ورزش به پیشرفت ورزش کشور یاری نموده و اکنون نیز مدیران سطوح مختلف این وزارتخانه رسانه ای و جوابگو هستند و بدون شک این وزارتخانه رسانه ای ترین دوران خود را سپری می نماید. نشست های تخصصی بین مدیران رادیوو مدیران وزارتخانه می تواند به شناخت بیشتر از چالش های ورزشی منجر گردد تا سرعت پیشرفت ورزش شدت پیدا کند.

در این نشست منصوریان ،شکری، خسرو والی زاده، مازیار مهرانی ، محمد کاظمی و محمدخانی به بیان دیدگاه های خود پیرامون حوزه ورزش کشور پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: در انتخابات فدراسیون ها بی طرف هستیم، بهترین قاضی اعضای مجمع هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: در انتخابات فدراسیون ها بی طرف هستیم، بهترین قاضی اعضای مجمع هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید