محبوب ترین مردان و زنان مشهور در دنیا، تصاویر

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بریتانیایی ها ملکه الیزابت دوم (با 22.61 درصد) را بیش از هر شخص دیگری در سرتاسر دنیا تحسین می نمایند. پس از او میشل اوباما (با 13 درصد) و دیم جودی دنچ (با 7.66 درصد) در صندلی دوم و سوم قرار گرفته اند.

محبوب ترین مردان و زنان مشهور در دنیا، تصاویر

فرادید: براساس یک نظرسنجی جدید، میشل اوباما، ملکه الیزابت و پریانکا چوپرا از جمله محبوب ترین زنان دنیا هستند.

یو گاو در آنالیز سالانه خود به این موضوع پرداخته است که مردم دنیا چه کسانی را تحسین می نمایند. نظرسنجی سال جاری در سطح وسیع تری نسبت به سال های گذشته انجام شد و مردم 41 کشور در آن شرکت کردند. در مجموع، از 42000 نفر پرسیده شد که چه کسی را واقعا تحسین می کنید؟ و چه کسی را بیش از دیگران تحسین می کنید؟

بر اساس نتایج نظرسنجی سال جاری، آنجلینا جولی جای خود را در صدر لیست به میشل اوباما داده است، و پنج شخص جدید به فهرست اضافه شده اند: ملانیا ترامپ، خواننده چینی پنگ لیووان، دانشمند چینی تو یویو، بازیگر هندی سوشمیتا سن و میزبان برنامه شو آمریکایی، الن دجنرس.

پس از تفکیک نتایج بر اساس کشور، معین شد که بریتانیایی ها ملکه الیزابت دوم (با 22.61 درصد) را بیش از هر شخص دیگری در سرتاسر دنیا تحسین می نمایند. پس از او میشل اوباما (با 13 درصد) و دیم جودی دنچ (با 7.66 درصد) در صندلی دوم و سوم قرار گرفته اند.

بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت، به عنوان محبوب ترین مرد دنیا در صدر لیست مردان قرار گرفته است و پس از او، باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا و جکی چان، بازیگر سینما، صندلی دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

در بریتانیا، فهرست مردان تا حدی تغییر نموده است و دانشمند تاریخ طبیعی، دیوید آتنبورو (با 25.7 درصد) صندلی اول را از آن خود نموده است. باراک اوباما (با 14 درصد) و دوک کیمبریج (با 5.8 درصد) در صندلی دوم و سوم قرار گرفته اند.

منبع: توریسم آنلاین

به "محبوب ترین مردان و زنان مشهور در دنیا، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین مردان و زنان مشهور در دنیا، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید