مدیران برای جذب حداکثری بخش دوم تسهیلات اشتغال زایی همت نمایند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله به ریاست خسروی فرماندار سلسله و حضور بانک های عامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان سلسله و همچنین مدیران شهرستانی در فرمانداری سلسله برگزار گردید.

مدیران برای جذب حداکثری بخش دوم تسهیلات اشتغال زایی همت نمایند

شریف خسروی فرماندار سلسله در این جلسه گفت: کسب رتبه اول در جذب اشتغال روستایی و عشایری حاصل کوشش های مستمر و پیگیری و کوشش های زیاد مدیران بوده است.

وی اضافه کرد: باید در فاز دوم ارائه تسهیلات اشتغال روستایی؛ همه سهم خود را جذب کنیم؛ باید ارتباط ما قوی تر باشد و انتظار داریم دستگاه های متولی تسهیلات را جذب نمایند و همچنین باید بر اساس قابلیت ها کارها پیش برود.

فرماندار سلسله از اداره میراث فرهنگی و گردشگری سلسله خواست در حوزه توسعه گردشگری اقدام کند، زیرا مردم خودشان نیز در حوزه گردشگری کارهای زیادی انجام داده اند و احتیاج به حمایت دارند، بیان نمود: دستگاه های اجرایی باید در کنار بانک ها نظارت بیشتر داشته باشند و تجهیزات را جذب نمایند.

خسروی با بیان اینکه ما باید به مردم برای دریافت تسهیلات یاری کنیم زیرا ما مدیر هستیم و باید وقت بیشتری برای خدمت به مردم بگذاریم، توضیح داد: جامعه هدف باید مطلع باشد و برای خروج از این فضا باید اطلاعات بیشتر باشد و کسب و کار مردم بر اساس و پایه نوآوری باشد.

وی در مورد مشاغل خانگی گفت: باید راستی آزمایی صورت بگیرد وامی که افراد دریافت می نمایند ثبت مشاغل خانگی گردد و شاهد رونق مشاغل خانگی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیران برای جذب حداکثری بخش دوم تسهیلات اشتغال زایی همت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران برای جذب حداکثری بخش دوم تسهیلات اشتغال زایی همت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید