مسکو: هیچ دیداری میان پوتین و ترامپ در ژاپن برنامه ریزی نشده است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، کرملین ضمن رد ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دیدار آینده وی با رئیس جمهور روسیه در ژاپن تأکید کرد که واشنگتن هیچ گونه درخواست رسمی برای دیدار با پوتین ارائه نداده است.

مسکو: هیچ دیداری میان پوتین و ترامپ در ژاپن برنامه ریزی نشده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری گردشگری، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) خاطرنشان کرد که آمریکا هیچ درخواست رسمی برای دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست ماه آینده گروه 20 در ژاپن ارائه ننموده است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، کرملین در حالی چنین مسئله ای را مطرح نموده است که دونالد ترامپ روز گذشته (دوشنبه) توضیح داد که با پوتین و شی جینپینگ رئیس جمهور چین در نشست گروه 20 دیدار می نماید.

پسکوف در نشست خبری به وبلاگ خبری گردشگری گفت: ما اظهارات وی را ملاحظه کردیم.

این مقام روس ادامه داد که واشنگتن پیش از این نیز چنین اظهاراتی را مطرح نموده است اما هیچ حرفی درباره برگزاری چنین نشست هایی مطرح نشده است که بخواهد توافقی درباره آن اجرا شده باشد.

پسکوف توضیح داد که نشست پیشین میان پوتین و ترامپ که برنامه ریزی شده هم بود، با ابتکار واشنگتن لغو شد.

آذرماه سال 97، رئیس جمهور آمریکا لحظاتی بعد از آنکه گفته بود با همتای روسی اش در حاشیه نشست گروه 20 دیدار خواهد نمود این دیدار را لغو کرد.

او در دو توییت نوشت: با توجه به اینکه روسیه کشتی ها و ملوان ها را به اوکراین تحویل نداده به این نتیجه رسیدم که بهترین کار برای همه طرف ها این است که دیدار قبلاً برنامه ریزی شده من با رئیس جمهور پوتین در آرژانتین لغو گردد. بی صبرانه منتظرم به محض حل و فصل موضوع دیداری معنادار داشته باشیم.

کرملین در واکنشی کنایه آمیز به این موضوع توضیح داد در صورتی که دیدار ترامپ و پوتین لغو گردد، رئیس جمهور روسیه وقت بیشتری برای ملاقات های مفیدتر خواهد داشت. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "مسکو: هیچ دیداری میان پوتین و ترامپ در ژاپن برنامه ریزی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: هیچ دیداری میان پوتین و ترامپ در ژاپن برنامه ریزی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید