همکاری ایران و فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ درباره خشکسالی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، تهران (پانا) - مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل گفت وزارت نیروی ایران آمادگی دارد با دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با موضوع خشکسالی همکاری داشته باشد.

همکاری ایران و فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ درباره خشکسالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، محمدعلی فرحناکیان امروز (چهارشنبه) در ملاقات با مارتین فیشر مدیر عملیات دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ایران، با بیان اینکه اندازه نزولات جوی ایران در مقایسه با کل جهان یک سوم است، گفت: آماده همکاری با فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در موضوع های مرتبط با خشکسالی و کم آبی از جمله الگوی بهینه کشت، الگوی مصرف خانگی، توسعه بی رویه کشاورزی و استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی هستیم.

وی با اشاره به زمینه های متعدد و متنوع همکاری برای کسب نتایج ملموس و عملی نسبت به موضوع های اعلام شده اظهار امیدواری کرد.

فرحناکیان اعلام کرد: در بدو کار نیز می توان با ساخت گلخانه ها و نصب پکیج های پرتابل آب شیرین کن به نتایج قابل ملموسی در منطقه ها محروم همانند سیستان و بلوچستان که به نفع مردم یک منطقه است، رسید و در ادامه برای پروژه های بلند مدت و پایدار برنامه ریزی کرد.

در این نشست مارتین فیشر مدیر عملیات دفتر فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ایران در مورد همکاری های مرتبط با خشکسالی و کم آبی در منطقه ها محروم از جمله سیستان و بلوچستان در قالب انجام پروژه های مرتبط و بعلاوه در زمینه اجرای پروژه های مختلف با موضوع آموزش و توسعه ظرفیت ها و آنالیز تغییر اقلیم و اثرات آن بر منابع آب اعلام آمادگی کرد.

در این نشست مقرر شد به منظور توسعه همکاری ها، ضمن تعامل مستمر، مستندات لازم تهیه و اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "همکاری ایران و فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ درباره خشکسالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ایران و فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ درباره خشکسالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید