کیودو: ایران بخشی از برنامه های هسته ای خود را از سر می گیرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، پکن- خبرنگاران- خبرگزاری رسمی ژاپن در خبری فوری ضمن بازتاب اظهارات حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست امروز چهارشنبه هیات وزیران گزارش داد ایران بخشی از برنامه های هسته ای خود را از سر می گیرد.

کیودو: ایران بخشی از برنامه های هسته ای خود را از سر می گیرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری کیودو روز چهارشنبه به نقل از حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد تهران تصمیم دارد بعضی از تعهدات داوطلبانه خود در ذیل برجام با قدرت های جهانی را متوقف کند، اما تهران از این قرارداد خارج نمی گردد.

گزارش می افزاید: امروز چهارشنبه برابر با نخستین سال خروج دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از برجام رییس جمهوری ایران اعلام نموده است که اجرای بعضی بندهای توافق هسته ای (برجام) را متوقف می نماید.

کیودو افزوده است: همچنین تهران امروز سفیران کشورهای عضو برجام شامل آلمان، انگلیس، چین، روسیه و فرانسه را به وزارت امور خارجه دعوت و نامه رییس جمهوری اسلامی ایران به آنها تسلیم شده است.

کیودو می گوید: ایران همچنین امروز با ارسال نامه ای از سوی وزیر امور خارجه به خانم موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپایی در امور خارجی و سیاست امنیتی، جزئیات اقدامات تهران را به اطلاع وی به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام رسانده است.

**آساق**1904**

منبع: ایرنا

به "کیودو: ایران بخشی از برنامه های هسته ای خود را از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیودو: ایران بخشی از برنامه های هسته ای خود را از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید