تئاتر

سفینه ای فضایی بر روی آب ساخته شد

ساختمان نو و بزرگ آمفی تئاتر ییچانگ شبیه به نوعی سفینه فضایی عجیب و غریب فرود آمده در چین است.

26 فروردین 1402

شهرهای کوچک اما خارق العاده اسپانیا را بشناسید

وقتی صحبت از کشور های اروپایی از نظر زیبایی و گردشگر پذیری به میان می آید، اولین کشوری که در فکر ها نقش می بندد اسپانیا با تمام جاذبه ها، تور ها، شهر ها، مردم خونگرم، باشگاه های معروف، جشنواره ها، تاکستان ها و در نهایت معماری خیره کننده قرون وسطایی اش...

20 دی 1401

جاهای دیدنی ونیز ، معروفترین شهر روی آب در دنیا

شهر شناور در آب ونیز با تمام زیبایی ها و مجذوب کنندهیت هایش بیشتر شبیه تصویر رویایی یک کارت پستال است تا شهری که حضوری فیزیکی داشته باشد و بتواند رویاها را تحقق بخشد. جاهای دیدنی ونیز ایتالیا به مقدار ای متنوع و مجذوب کننده هستند که به سختی می توانید درباره...

1 آذر 1401

با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید

از بازارهای سنتی روباز تا مراکز خرید گسترده و مدرن! این صحنه ای از بازارهای دبی در سال های اخیر است. این شهر مرکز بزرگ ترین مراکز خرید مدرن جهان است اما در زیر نمای بیرونی مدرن آن، این شهر مملو از سوق ها، بازارچه ها و مراکز خرید روباز هم است. اگر در سفر به...

14 مرداد 1401

لغو محدودیت های کرونایی کارگاه کارگردان تئاتر فرانسوی را لغو کرد

کارگاه روی فراتی کارگردان فرانسوی در جشنواره تئاتر فجر به علت محدودیت های کرونایی و ممانعت وزارت امور خارجه از صدور ویزا برای برگزارکنندگان این کارگاه لغو شد.

11 اردیبهشت 1401

دستفروشی های چهارراه ولیعصر؛ بازارچه ای کوچک، دنیایی از رنگ ها

چهارراه ولیعصر یکی از پر رفت و آمدترین نقاط مرکز است که در هر گوشه آن جذابیتی خاص وجود دارد. امروز سری به دست فروشی های ضلع شمال غربی این چهارراه زده ایم که به قول معروف در آن ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می گردد. با خبرنگارانهمراه باشید.

4 اسفند 1400

پاسپورت واکسن کرونا زیر پوست دست نصب می شود!

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، هر دستگاهی با استفاده از قابلیت ارتباطات حوزه نزدیک(NFC) قادر به خوانش این تراشه خواهد بود. از فناوری NFC برای پرداخت های بی تماس و استفاده می شود.

28 بهمن 1400

تئاتر مازندران ظرفیت مهم فرهیختگی ساری 2022 است

خبرگزاری اریا- دبیررویداد بین المللی ساری 2022 مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو گفت: تئاتر و هنرمندان نمایشی استان یک ظرفیت مهم فرهنگی در این رویداد خواهند بود.

16 دی 1400

مزایا و معایب رنگ رومالین چیست؟

رومالین نوعی پوشش سلولزی است که برای دیوار و سقف استفاده می شود. آن چه که در ساخت این پوشش استفاده می شود، الیاف طبیعی و سلولز می باشد. با این مقدمه در ادامه این مطلب از ما به بیان جزئیات در مورد این پوشش می پردازیم. با ما همراه باشید.

19 مرداد 1400

اکران بیش از 70 فیلم تئاتر از سوی کانون پرورش فکری

تهران (پانا) - بیش از 70 فیلم تئاتر در قالب طرح نمایش نما از سوی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سال 1399 اکران شد.

17 فروردین 1400

امیرمحمد زند مجری مسابقه خوانندگیصدای ایرانی

تهران (پانا) - امیرمحمد زند اجرای مسابقه خوانندگی صدای ایرانی را در شبکه اینترنتی امروز در بستر تلویزیون آیو به عهده گرفت.

29 دی 1399

خبرنگاران ماندگاران صحنه 2؛ کتاب خاطرات پرویز پورحسینی رونمایی شد

تهران- خبرنگاران- ماندگاران صحنه 2؛ شرح خاطرات و زندگی پرویز پورحسینی به قلم خودش و به کوشش منصور خلج به همت دفتر پژوهش و انتشارات نمایش اداره کل هنرهای نمایشی رونمایی شد.

6 آبان 1399

فیلم ، مهدی هاشمی کوسه می شود

مهدی هاشمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سیدمحمد احمدی پیوست.

19 تیر 1399

مطمئنید که می خواهید سوار این چرخ و فلک شوید!؟

چرخ و فلک سنگاپورچرخ و فلک سنگاپور که با ارتفاع 165 متر در این شهر قرار گرفته است، امکان مشاهده چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی را از شهر و محیط اطراف به هر بازدید کننده ای داده و به عنوان بزرگترین چرخ و فلک دنیا شناخته می گردد. امکان استفاده از این چرخ و فلک...

11 آبان 1398

معرفی بهترین هتل های سنت پترزبورگ

بهترین هتل های سنت پترزبورگ | The best hotels in St. Petersburgیکی از شروط اصلی برای این که سفری خوب و کاملی داشته باشید بدون شک اقامت در یک هتل خوب و با امکانات درخور شان و روحیات شماست و هیچ مقصدی هم از این قائده مستثنی نیست. از آن جایی که در فصل تابستان و بهترین زمان...

15 شهریور 1398

رونمایی از نشان ادنا زینلیان در تالار وحدت

نشان هنری ادنا زینلیان، هنرمند پیشگام طراحی لباس تئاتر و اپرا در ایران روز چهارشنبه 23 مردادماه همزمان با آیین نکوداشت این هنرمند با حضور هنرمندان عرصه های مختلف در تالار وحدت تهران رونمایی می گردد.

14 شهریور 1398

امیر آقایی و صابر ابر عاملان فروش میلیاردی

اجرای مجموعه تئاتر شهر در سال 97 نمایش مالی سویینی بیش از یک میلیارد تومان فروش کرد که در این نمایش دو بازیگر چهره - امیر آقایی و صابر ابر- بازی می کردند که به نوعی می شود گفت: همین دو بازیگر عاملان اصلی فروش نمایش بوده اند.

1 شهریور 1398

آشنایی با شهر زاراگوزا در اسپانیا با آب و هوایی مدیترانه ای

شهر زاراگوزا اسپانیا | Zaragozaاین بار به سراغ یکی از شهرهای توریستی و گردشگری کشور اسپانیا که در بخش شمال شرقی آن واقع شده است، آمده ایم. شهر زاراگوزا اسپانیا یکی از شهرهای مدیترانه ای اسپانیا بوده که در ناحیه آراگون قرار گرفته است. هر چند که این شهر همانند...

31 مرداد 1398

بازیگری از تئاتر آغاز می گردد

نیلوفر ذوالفقاری:سال گذشته از بین سریال های پرتعداد تلویزیونی، مجموعه ای تاریخی به نام بانوی عمارت موردتوجه بینندگان نهاده شد.

1 مرداد 1398

روایت دنیا های موازی روی صحنه تئاتر، حسین پناهی را بازسازی کردیم

محمدنیما مظاهری کارگردان مواچیله در هیچ جا که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگاران گفت: کانسپت اصلی مواچیله در هیچ جا دنیا های موازی است و همچنین ادای دینی به حسین پناهی نیز به حساب می آید. به گواه یک سری از اشعاری...

20 بهمن 1397