تئاتر مازندران ظرفیت مهم فرهیختگی ساری 2022 است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرگزاری اریا- دبیررویداد بین المللی ساری 2022 مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو گفت: تئاتر و هنرمندان نمایشی استان یک ظرفیت مهم فرهنگی در این رویداد خواهند بود.

تئاتر مازندران ظرفیت مهم فرهیختگی ساری 2022 است

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری، علی ماهفروزی صبح امروز 30 آبان 1400 در جلسه هم اندیشی گروه های نمایشی استان پیرامون رویداد ساری 2022 گفت: ظرفیت های فراوان فرهنگی مازندران باتوجه به پیشینه تاریخی و اسطوره های این سرزمین، ناشناخته مانده است و این رویداد در کنار ظرفیت هنرمندان نمایش استان می تواند این خلأ را رفع کند.

دبیر رویداد بین المللی ساری 2022 مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو با اشاره به آیین ها و روایت های این سرزمین کهن گفت: هنرهای نمایشی بدون مرز است و قطعاً یکی از فرصت های مهم تبلیغات فرهنگ و هنر این سرزمین خواهد بود.

ماهفروزی گفت: برنامه های اجرایی این رویداد تدوین شده است و به زودی نهایی می گردد و قطعاً فیلم، تئاتر و موسیقی یکی از بخش های اصلی این برنامه است که با همراهی هنرمندان و مردم این خطه انجام خواهد شد.

او با اشاره به نوروز میراث جهانی مشترک ما با دیگر کشورها گفت: تعاملات بین المللی ما با کشورهای عضو اکو امکان برگزاری هفته های فرهنگی را برقرار می نماید و پیوست آن اجراهای مشترک نمایشی بین این کشورها و جشنواره های مرتبط یکی از نتایج آن خواهد بود.

در ادامه جلسه هنرمندان استان نظرات و حمایت خود را پیرامون هرچه باشکوه تر برگزار شدن رویداد بین المللی ساری 2022، مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو بیان کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تئاتر مازندران ظرفیت مهم فرهیختگی ساری 2022 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر مازندران ظرفیت مهم فرهیختگی ساری 2022 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید