دولت ریسک شرکت های دانش بنیان را پذیرفته است، باید به جوانان و فارغ التحصیلان اعتماد کنیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رئیس دفتر رئیس جمهور در نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت های دانش بنیان گفت: اگر قرار است که کشور به تولید ثروت، قدرت، توسعه اقتصادی و اشتغال برسد، باید به جوانان و فارغ التحصیلان اعتماد کنیم.

دولت ریسک شرکت های دانش بنیان را پذیرفته است، باید به جوانان و فارغ التحصیلان اعتماد کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ خبری گردشگری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امشب در نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت های دانش بنیان که به صورت آنلاین و حضوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اگر قرار است که کشور به تولید ثروت، قدرت، توسعه اقتصادی و اشتغال برسد، باید به جوانان و فارغ التحصیلان اعتماد کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: در بانک ها جایی برای حمایت از جوانان مشغول فعالیت در شرکت های دانش بنیان تعریف نشده بود.

واعظی با اشاره به تحریم ها گفت: به دلیل عدم مبادلات بین المللی، قیمت کالاها برای مردم افزایش یافته ولی در همین دوران دولت دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی گفت:دولت ریسک شرکت های دانش بنیان را پذیرفته است؛ چرا که شاهد بودیم در هرجایی که دچار مشکل شدیم به دنبال این شرکت ها بودیم.

وی ادامه داد: اکنون این شرکت ها نیز توانستند نیازهای کشور را مرتفع کنند که این موضوع را در شرایط کرونا دیدیم.

واعظی گفت: نیاز است برای حل مسائل کشور از شرکت های دانش بنیان حمایت شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اکنون نیز می بینیم که صندوق نوآوری و شکوفایی بیشترین اثربخشی را در حمایت از شرکت های دانش بنیان داشته است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دولت ریسک شرکت های دانش بنیان را پذیرفته است، باید به جوانان و فارغ التحصیلان اعتماد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ریسک شرکت های دانش بنیان را پذیرفته است، باید به جوانان و فارغ التحصیلان اعتماد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید