فعالیت های جمعیت هلال احمر ملیت و مذهب نمی شناسد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، محمد نوذری روز سه شنبه در مراسم تحلیل از پزشکان داوطلب استان ایلام اظهار کرد: نیروهای این سازمان که بیشتر آنها به شکل مردمی و افتخاری کار می نمایند به عنوان حسنه ای جاوید و ماندگار در کارنامه اعمال این افراد ثبت و ضبط گردیده و از منظر خداوند متعال بسیار ارزشمند است.

فعالیت های جمعیت هلال احمر ملیت و مذهب نمی شناسد

وی ادامه داد: هلال احمر نخستین سازمانی است که در مواقع بحرانی همچون زلزله ، سیل، و ... به امدادرسانی می پردازد و بدون در نظر دریافت مرزبندی سیاسی و جغرافیایی ارائه خدمت می نماید.

وی یادآور شد: بسیاری از افراد خیر و نیبکوکار درا ین زمینه مددکار جمعیت هلال احمر هستند که نشان از ویژگی های بارز انسان دوستی و توجه به همنوع در میان ایرانیان دارد.

معاون استانداری ایلام یادآور شد: بیشتر از هر زمانی امروز و با توجه به هجمه دشمنان نیازمند وحدت و همدلی هستیم و باید همه مردم و مسئولان خود را وقف توسعه و پیشرفت و اعتلای کشور کنیم.

وی تاکید نمود: امروز عده ای بدنبال ضعیف و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و در این راه کوشش می نمایند تا دولت را زمین گیر نمایند در صورتی که ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام، دولت و ایجاد نا امیدی بین مردم از اهداف دشمنان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فعالیت های جمعیت هلال احمر ملیت و مذهب نمی شناسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های جمعیت هلال احمر ملیت و مذهب نمی شناسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید