پرونده مسکن مهر سال آینده بسته می گردد، 1.7 میلیون واحد تحویل شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، احمد اصغری مهرآبادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر گفت: استاندار بوشهر پای کار است و انتظار داریم با کوشش استاندار و همکاری دیگران شاهد تکمیل مسکن مهر باشیم.

پرونده مسکن مهر سال آینده بسته می گردد، 1.7 میلیون واحد تحویل شد

وی اضافه نمود: در استان بوشهر مشکل خاصی در زمینه تکمیل مسکن مهر وجود ندارد و امیدواریم تا هفته دولت سال آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: از یک میلیون و 780 هزار مسکن مهر تحویل شده، یک میلیون و 100 هزار واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل مردم شده است که تقریباً سالانه 200 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه کار بزرگی در عرصه مسکن مهر اجرا شده است، توضیح داد: در خاتمه سال 98 پروژه های مسکن مهر جمع می گردد. تورم و تحریم هم از مسائل پیش رو است ولی در مجموع پروژه را جمع و تکمیل می کنیم.

مهرآبادی اضافه نمود: در سه استان جشن تکمیل مسکن مهر اجرا شده است و چند استان نیز تا هفته دولت سال آینده تکمیل می گردد که استان بوشهر نیز یکی از این استان ها خواهد بود.

وی اعلام کرد: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کوشش می گردد زمین در رهن بانک های عامل قرار داده گردد تا شاهد ارائه تسهیلات برای تکمیل پروژه های مسکن مهر در سریع ترین زمان باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بیان نمود: امیدواریم در نیمه اول سال آینده جشن تکمیل پروژه های مسکن مهر استان بوشهر برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرونده مسکن مهر سال آینده بسته می گردد، 1.7 میلیون واحد تحویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مسکن مهر سال آینده بسته می گردد، 1.7 میلیون واحد تحویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید